شماره ۱۳۳۸ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۶ بهمن
صفحه را ببند
ویترین خانواده

مسکن از رونق نیفتاده
فارس| «رشد قیمت مسکن در حد شاخص تورم خوب است و رشد بیش از حد رکود را در این بخش حاکم می‌کند.» مصطفی‌قلی خسروی، رئیس اتحادیه املاک گفت: طبق آمار، سامانه املاک و مستغلات معاملات مسکن فروکش نکرده است و خواهش ما این است که برخی افراد با اظهارات نابجای خود دست به ترکیب مسکن نزنند.

حراج سکه ادامه دارد
ایلنا|  مسعود رحیمی، مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی اعلام کرد: از 17 بهمن‌ماه پیش‌فروش سکه در بازه‌های زمانی 6ماهه و یک‌ساله انجام می‌شود. او درباره شرایط این پیش‌فروش توضیح داد: در زمان ثبت‌نام یک‌میلیون تومان علی‌الحساب دریافت می‌شود و در هنگام تحویل براساس قیمت روز، برای سررسیدهای 6ماهه با تخفیف 4‌درصد و برای دوره یک‌ساله با تخفیف 9‌درصد تحویل داده خواهد شد. به گفته او، همه افراد 18‌سال به بالا با کارت ملی می‌توانند به 1312 شعبه منتخب بانک ملی مراجعه کنند. رحیمی، میزان عرضه سکه از طریق بانک کارگشایی را حدود 227‌هزار قطعه عنوان کرد و گفت: از این میزان، 107‌هزار نیم‌سکه و 120‌هزار قطعه سکه تمام بهارآزادی بوده است. او همچنین درباره احتمال حضور دلالان در بازار سکه گفت: مکانیزم پیش‌فروش می‌تواند دخالت دلالان را کاهش دهد. ما در پنج‌سال گذشته عرضه سکه نداشتیم و حالا هم احتمال ادامه حراج را تا پایان ‌سال خواهیم داشت.

تا پایان ‌سال تسویه می‌کنیم
شهروند| سیدجعفر سبحانی درخصوص زمان واریز چهار گروه باقی‌مانده از گروه مشمولان سهام عدالت بیان داشت: سود سهام عدالت چهار گروه باقی‌ مانده که ۷۸‌درصد مشمولان را تشکیل می‌دهند، از دهه فجر تا پایان اسفندماه به حسابشان واریز می‌شود. مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد: سود مشمولان ۴ گروه حدودا ۸۰‌هزار تومان و سود ۱۶ گروه دیگر ۱۵۰‌هزار تومان است که تمام تلاش خود را می‌کنیم تا پایان‌ سال ۹۶ سود ‌سال ۹۵ را به صورت کامل تسویه کنیم.


تعداد بازدید :  210