شماره ۱۳۳۸ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۶ بهمن
صفحه را ببند
ذوب‌آهن با پیروزی در فولادشهر به رده دوم جدول رسید
قلعه‌نوعی،‌ گربه‌سیاه استقلال

شهروند| استقلال و ذوب‌آهن در آخرین مسابقه از هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر حساس‌ترین بازی این هفته را برگزار کردند و در پایان، شاگردان امیر‌ قلعه‌نوعی موفق شدند آبی‌های پایتخت را با نتیجه دو بر یک از پیش رو بردارند.
شروع بازی با طعم آشتی‌کنان
شاید کمتر هوادار استقلالی تصور می‌کرد روزی برسد که آشتی‌کنان سیدمهدی رحمتی و امیر قلعه‌نوعی را ببیند؛ این اتفاق درحالی بعید بود که آنها در چند‌سال گذشته دیالوگ‌های تندی را علیه یکدیگر در رسانه‌ها بیان کردند و اوج اختلافات‌شان نیز به بازی دو‌سال پیش تراکتورسازی و استقلال برمی‌گشت که در زمین بازی با هم درگیری لفظی پیدا کردند. قبل از بازی روز گذشته اما درحالی‌که شایعاتی درباره آشتی‌کنان رحمتی و قلعه‌نوعی وجود داشت، کاپیتان استقلال با دسته گل به سمت سرمربی کنونی ذوب‌آهن رفت و همدیگر را در آغوش گرفتند. رحمتی و قلعه‌نوعی به این شکل کدورت‌ها را کنار گذاشتند و در کنار هم در یک قاب تصویر لبخند زدند.
تقابل جذاب امیر و استقلال
تقابل‌ تیم‌های امیر قلعه‌نوعی با استقلال همواره جذابیت خاص خود را دارد. بازی دیروز ذوب‌آهن و استقلال نیز چنین شرایطی داشت. ذوب‌آهن اگرچه در نیمه اول خوب کار نکرد و قافیه با یک گل به استقلال باخت اما در نیمه دوم با تغییراتی که قلعه‌نوعی در ترکیب تیمش به وجود آورد، شرایط فرق کرد. ذوب‌آهن در نیمه دوم بازی بهتری نسبت به استقلال انجام داد و موقعیت‌هایی را به دست آورد که به دو گل رسید. در این بین استقلال نیز روی ضدحملات می‌توانست گل بزند اما بی‌دقتی مهاجمان آبی‌پوش مانع از این امر شد. درنهایت ذوب‌آهن با هدایت قلعه‌نوعی استقلال تحت امر شفر را شکست داد و برای نخستین‌بار در این فصل به رده دوم جدول رسید.
ذوب‌آهن به پرسپولیس نزدیک شد
ذوب‌آهن با بردی که دیروز به دست آورد به نتایج فوق‌العاده خود در نیم‌فصل دوم ادامه داد. تیم تحت امر قلعه‌نوعی ششمین پیروزی متوالی خود را به دست آورد و همین نتایج ایده‌آل این تیم را حالا 38 امتیازی کرده و در فاصله 8 هفته مانده به پایان رقابت‌ها به
 13 امتیازی پرسپولیس و رده دوم جدول رده‌بندی رسیده است.

 


تعداد بازدید :  232