شماره ۱۳۳۸ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۶ بهمن
صفحه را ببند
ورزش جهان

امضای گران‌ترین قرارداد تاریخ توسط والیبالیست آمریکایی| متیو اندرسون، بازیکن آمریکایی تیم زنیت به تازگی قرارداد خود را به این ابرقدرت روسی برای یک‌سال دیگر تمدید کرده است. گفته می‌شود اندرسون برای یک فصل بازی برای زنیت، رقمی حدود یک‌میلیون و 400‌هزار دلار دریافت خواهد کرد که یک رکورد در جهان والیبال به حساب می‌آید. او فصل گذشته 850‌هزار دلار از تیمش دریافت کرد.
عکس‌العمل جالب رونالدو پس از تعویض|  رئال‌مادرید در زمین لوانته با تساوی 2-2 متوقف شد تا دو امتیاز دیگر را نیز از دست بدهد. نکته عجیب این بازی تعویض رونالدو بود. فوق ستاره پرتغالی ابتدا از تعویض خود متعجب شد ولی با لبخند روی نیمکت نشست و رو به دوربینی که منتظر شکار عکس‌العمل او روی نیمکت بود، گفت: «روی من تمرکز نکن؛ اتفاقات داخل زمین مهمتر هستند.» در واقع بسیاری منتظر خشم و عصبانیت رونالدو روی نیمکت بودند اما فوق ستاره پرتغالی با آرامش تا انتها روی نیمکت نشست.
قیمت عجیب بلیت بازی رئال-PSG | شمارش معکوس برای بزرگترین مسابقه فصل رئال‌مادرید درحال‌ حاضر آغاز شده و استادیو سانتیاگو برنابئو آماده است تا میزبان بازی رفت لوس بلانکوس مقابل پاری سن ژرمن باشد. بلیت‌فروشی رسمی این بازی در کمتر از 37 دقیقه به پایان رسید و قیمت خریداری مجدد بلیت‌ در برخی سایت‌ها از 24 تا 300‌هزار یورو دیده می‌شود. اقدامات لازم برای جلوگیری از فروش مجدد بلیت و لوس بلانکوس سختگیرانه است تا اطمینان حاصل شود فروش مجدد غیرقانونی صورت نگرفته است.
چراغ سبز رئیس باشگاه تاتنهام به کین برای حضور در رئال| ‌نشریه موندودپورتیوو مدعی شد که دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام، به نمایندگان هری کین اعلام کرده به این بازیکن اجازه خروج می‌دهند. به‌ نظر می‌رسد رقم انتقال هری کین رقمی مشابه با 222میلیونی باشد که نیمار را از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن فرستاد. برخی منابع در این بین از معاوضه گرت بیل به‌عنوان بخشی از قرارداد مهاجم انگلیسی
صحبت می‌کنند.

 


تعداد بازدید :  241