شماره ۱۳۳۸ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۶ بهمن
صفحه را ببند
سقوط مرگبار پل هوایی
راننده کامیون 18 چرخ از سوی قاضی کشیک بازداشت شد

شهروند| در اثر برخورد یک کامیون با پل عابر پیاده در محدوده روستای «آلوئک» از توابع شهرستان پاکدشت، پل سقوط کرد و 3 نفر کشته شدند. راننده کامیون حادثه سقوط پل هم بازداشت شد. دادستان عمومی و انقلاب پاکدشت در تشریح جزییات حادثه برخورد کامیون 18 چرخ با پل عابر پیاده و سقوط پل که منجر به کشته‌شدن 3 نفر شد، از بازداشت راننده کامیون خبر داد و گفت: پرونده به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.
وی افزود: از همان ساعت اول به محض اطلاع از موضوع قاضی کشیک در محل حاضر و ضمن نظارت کامل به انجام کلیه امور، پرونده قضائی لازم در خصوص موضوع تشکیل و دستورات قضائی لازم در این راستا صادر شد.
 در راستای انجام دستورات قضائی، فوت‌شدگان حادثه به پزشکی قانونی جهت انجام معاینات لازم اعزام و متهم و مقصر حادثه نیز بازداشت شد و کامیون به پارکینگ انتقال یافت.
وی در تشریح جزییات این حادثه بیان کرد: ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه دیشب کامیون 18 چرخ بدون بار در حال تردد از مسیر پاکدشت به طرف شریف‌آباد بوده که جک بالابر کامیون فعلا به دلایل نامعلومی فعال شده و در حال گذر از زیر پل به عرشه آن گیر کرده و کل عرشه پل از هر دو طرف جاده سقوط كرده و جاده کاملا از هر دو طرف مسدود می‌شود.
دادستان پاکدشت اضافه کرد: متاسفانه در مسیر دیگر کامیون، یک دستگاه سمند با چهار نفر سرنشین در حال عبور و گذر به سمت پاکدشت بود که عرشه پل روی سمند سقوط و راننده سمند در همان لحظه سقوط بر اثر جراحات و صدمات زیاد فوت می‌کند و 3 نفر دیگر مصدومان توسط اورژانس جهت مداوا و درمان به بیمارستان شهدای پاکدشت منتقل می‌شوند که دو نفر دیگر از سرنشینان نیز فوت می‌کنند.
 مسیر مشهد به طرف تهران و همچنین مسیر تهران به مشهد در ساعت 3 بامداد بازگشایی شد.

 


تعداد بازدید :  385