شماره ۱۳۳۸ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۶ بهمن
صفحه را ببند
ذره‌بين

گرفتن طلب با پوشیدن لباس قلابی پلیس
شهروند| ماموران پلیس مردی را دستگیر کردند که با پوشیدن لباس پلیس قصد داشت طلبش را صاف کند. عصر روز شنبه ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزني در سالن ترمينال غرب بودند كه فردی ملبس به لباس نيروي انتظامي با آرم و علایم و با اتيکت نامشخص توجه آنها را جلب کرد و برای بررسی به سمت وی رفتند. در بررسی‌های اولیه از مظنون، وی اعلام کرد که در یکی از یگان‌های انتظامی در حال خدمت است و به‌تازگی به یگانی دیگر منتقل شده ولی از آن‌جا که فاقد هر گونه برگه هویت و انتقالات یگانی بود، ماموران وی را برای تحقیقات به کلانتری منتقل کردند. در بازجويي‌هاي انجام شده در کلانتری وی به‌ناچار لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که مامور انتظامی نیست و برای گرفتن بدهی خود با لباس نظامی قلابی به تهران آمده تا طلب خود را از بدهکارش بگیرد. در بررسی سوابق وی نیز مشخص شد وی پیش از این سابقه درگیری و ضرب‌و‌جرح را در پرونده‌اش دارد که به همین منظور و برای استفاده غیرمجاز از البسه نظامی به دادسرا منتقل شد.

آتش‌سوزی در دفتر شهردار شادگان
ایرنا| دفتر شهردار شادگان ظهر روز یکشنبه توسط فردی با مواد نفتی در آتش سوخت. رئیس شورای اسلامی شهر شادگان ضمن تأیید خبر به آتش کشیده‌شدن دفتر کار شهردار شادگان گفت: این فرد که در دوره چهارم شورای اسلامی خودروی استیجاری در اختیار شهرداری شادگان قرار داده بود، به دلیل پرداخت‌نشدن طلبش صبح یکشنبه با حضور در شورای شهر شادگان اعضای شورا را تهدید به آتش‌زدن محل شورا کرده بود. رضا خلوی‌زاده افزود: این فرد سپس به دفتر شهردار مراجعه كرده و با ورود به دفتر شهردار مواد نفتی را روی دفتر شهردار ریخته و اقدام به آتش‌زدن محل می‌کند. وی اظهار کرد: پس از آتش‌سوزی نیرو‌های آتش‌نشانی در محل حضور پیدا کرده و اقدام به خاموش‌کردن مکان كردند، ولی متاسفانه کل دفتر شهردار شادگان در آتش سوخت.  وی گفت: فرد خاطی پس از آتش‌زدن دفتر شهردار از محل متواری شد که ماموران انتظامی تلاش برای دستگیری وی را آغاز کردند. رئیس شورای اسلامی شهر شادگان دلیل پاسخگونبودن شهردار را آتش‌گرفتن تلفن همراه وی در آتش‌سوزی دفتر شهرداری عنوان کرد.

کلاهبرداری 60میلیاردی از بانک مهر اقتصاد
کلاهبردار حرفه‌ای با ۶۰‌میلیارد ریال کلاهبرداری از بانک مهر اقتصاد شیراز دستگیر شد. در پی اعلام خبری مبنی بر کلاهبرداری مردی از یکی از شعب‌های بانک مهر اقتصاد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان آباده قرار گرفت. ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی، موفق به شناسایی محل اختفای فرد موردنظر شدند و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند. پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی و مواجهه با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به اخذ تسهیلات ۶۰‌میلیارد ریالی از بانک مهر اقتصاد و عدم پرداخت آن، اقرار کرد. متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.


تعداد بازدید :  257