شماره ۱۳۳۸ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۶ بهمن
صفحه را ببند
میز خبر

از سوی وزارت اطلاعات انجام شد
کشف بزرگترین محموله وارداتی مواد مخدر سال‌های اخیر
در سیستان‌وبلوچستان
پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات| سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان سیستان‌وبلوچستان موفق شدند با رصد دقیق اطلاعاتی محموله کلان ۲۸۶۹ کیلوگرمی مواد مخدر که از خارج وارد شده بود را کشف کنند. این محموله که توسط ۲ دستگـاه خـودرو تـویـوتـا حمل می‌شد، بزرگترین محموله وارداتی کشف‌شده طی سال‌های اخیر در این استان است.

معاون اول رئیس‌جمهوری:
تکمیل آزادراه‌ها کاری ماندگار
و پرفایده خواهد بود
ایسنا| اسحاق جهانگیری در جلسه بررسی راهکارهای تأمین منابع مالی برای ساخت آزادراه‌های کشور با اشاره به گزارش‌های ارایه شده درخصوص آزادراه‌های در دست احداث و در دست مطالعه و نحوه تأمین منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل این آزادراه‌ها، از سازمان برنامه و بودجه خواست جلسه‌ای را با دستگاه‌های مرتبط برگزار و راهکارهای تأمین مالی اجرای این طرح‌ها را بررسی کند.
 معاون اول رئیس‌جمهوری بر لزوم تدوین برنامه‌ای برای تأمین مالی جهت اجرای طرح‌های آزادراه‌های کشور تأکید کرد و گفت: با اجرای این طرح‌ها کاری ماندگار و پرفایده برای کشور انجام خواهد شد. در این جلسه که وزرای راه و شهرسازی، امور اقتصادی و دارایی و رئیس‌کل بانک مرکزی نیز حضور داشتند، گزارشی از وضع آزادراه‌های کشور و طرح‌های درحال ساخت ارایه‌ شد و منابع مالی مورد نیاز برای اجرای این طرح‌ها نیز مورد بررسی قرار گرفت.

فرمانده کل سپاه:
مردم جواب دشمنان داخلی
و خارجی را خواهند داد
تسنیم| سرلشکر جعفری اسلامی در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه جلوه‌های تحول دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: با توجه به دشمنی دشمنان انقلاب و اغتشاشات اخیر، مردم حضور گسترده‌ای در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال خواهند داشت.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب در جمع خبرنگاران گفت: سپاه پاسداران براساس قانون اساسی، حافظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.  او افزود: انقلاب یک موجود زنده، پویا و درحال پیشرفت است و دشمنان و دوستان زیادی دارد. این پویایی انقلاب اسلامی ایجاب می‌کند تا تمام دستگاه‌هایی که می‌خواهند این انقلاب را به پیش ببرند نیز ویژگی پویایی و به‌روزشوندگی را داشته باشند.

امام جمعه تهران:
به صراحت می‌گویم با فضای مجازی مخالف نیستم
شهروند|  آیت‎الله سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در کانال شخصی خود در تلگرام درباره فضای مجازی نوشت: بنده مدافع فضای مجازی سالم با تمام وجود هستم، فضای مجازی سالم یک فرصت و یک نعمت برای کشور است. تمام حرف ما این است که مسئولان در سالم‎سازی آن تلاش کنند. نگفته‌ایم، نمی‌گوییم و نخواهیم گفت که فضای مجازی را جمع کنید. بارها گفته‌ام فضای مجازی یک ظرف و یک ظرفیت است. اگر غذای مطبوع فکری، روحی، سیاسی و... در این ظرف ریخته شود، فرصت و اگر غذای نامطبوع در این ظرف ریخته شود، بحران خواهد بود. به صورت شفاف به مسئولان می‌گویم که زمینه ریختن غذای مطبوع و سالم را در این ظرف فراهم کنید و نگذارید سم در این ظرف بریزند. به صراحت می‌گویم با فضای مجازی مخالف نیستم اما با فضای مجازی‌ای که ظرفی برای خوراک مسموم است، مخالفیم.

هادی غفاری:
اکبر گنجی
خودش موی زنان را قیچی می‌کرد
خبرآنلاین| حجت‌الاسلام ‌هادی غفاری خطاب به مسئولان گفت: نیایید یک گوشه اسلام را بگیرید و بقیه نظام هر چه شد، شد. جلوی رانت را بگیرید، جلوی دزدی‌ها را بگیرید، جلوی سوء‎استفاده را بگیرید، جلوی اجحاف در دستگاه‌های دولتی و غیردولتی را بگیرید، جلوی تناقض‌ها را بگیرید، آن‌وقت جلوی بدحجابی را هم بگیرید.
غفاری گفت: اولین کسی که در ایران قیچی را راه انداخت و موهای زنان را خودش قیچی می‎کرد، اکبر گنجی بود. اکبر گنجی که امروز سوپر مدافع آزادی شده، فقط دروغ می‌گوید. گنجی سیستم و مانیفست فکری سالم و درستی ندارد. از چه دفاع می‌کند، نمی‌دانم! تعبیر سیاسی این حرکت می‌شود آنارشیست. آقای اکبر گنجی آنارشیست واقعی است. من مشکل شخصی با او ندارم و او نیز مشکل شخصی با من ندارد. ایشان کسی بود که قیچی دست می‌گرفت و جلوی دانشگاه و مجلس موهای هر خانمی را که می‌دید پیداست، قیچی می‌کرد.


تعداد بازدید :  236