شماره ۱۳۳۸ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۶ بهمن
صفحه را ببند
خارج از گود‌

ریاست مجدد خسروی‌وفا در پارالمپیک| مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک روز گذشته (یکشنبه) در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با حضور محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، وزارت ورزش و جوانان ایران، محمد شروین اسبقیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و فضل‌الله باقرزاده، نایب‌رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد. در این مجمع اعضا با ادامه فعالیت اعضای فعلی هیأت‌رئیسه و اجرایی موافقت کردند. بر این اساس محمود خسروی‌وفا در پانزدهمین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک تا زمان ابلاغ اساسنامه از سوی هیأت دولت در سمت ریاست کمیته ملی پارالمپیک ابقا شد.
تعلیق حکم محرومیت تراکتورسازی| کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هفته گذشته با صدور رأیی تراکتورسازی را به برگزاری یک دیدار خارج از استان محکوم کرده بود، اما این رأی با اعتراض باشگاه تبریزی به حالت تعلیق درآمد. طبق تصمیم سازمان لیگ، با توجه به این‌که دیدار مقابل گسترش فولاد آخرین دیدار خانگی تراکتورسازی پیش از لیگ قهرمانان آسیا به حساب می‌آید و همچنین باشگاه گسترش فولاد هم در صورت برگزاری این بازی در یک استان دیگر متضرر می‌شد، این بازی در تبریز برگزار می‌شود. بر این اساس، تراکتورسازی - گسترش فولاد روز چهارشنبه هفته جاری با حضور هواداران در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند.
صعود تیم‌ملی فوتسال با دورقمی‌کردن چین| تیم‌ملی فوتسال کشورمان در دومین دیدار خود در گروه C مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در چین تایپه، روز گذشته (یکشنبه) از ساعت 14:30 (به وقت ایران) به مصاف چین رفت که در پایان این دیدار تیم ایران موفق شد با نتیجه 11 بر یک از سد حریف خود بگذرد. حسین طیبی (3گل)، فرهاد توکلی (2گل)، مهدی جاوید (2گل)، علی‌اصغر حسن‌زاده (2گل)، احمد اسماعیل‌پور و مهدی شجری گلزنان ایران در این مسابقه بودند. تیم‌ملی ایران در دیدار نخست خود نیز موفق شده بود با نتیجه 14 بر صفر تیم میانمار را از پیش رو بردارد. به این ترتیب شاگردان محمد ناظم‌الشریعه با 6 امتیاز صعود خود را به مرحله بعد این مسابقات مسجل کرده‌اند و فقط امروز برای صدرنشینی به مصاف تیم عراق خواهند رفت.


تعداد بازدید :  265