شماره ۱۳۳۹ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۷ بهمن
صفحه را ببند
خارجی‌های استقلال یکی‌یکی از حضور در ایران منصرف می‌شوند
خشم شفر

شهروند| ظاهرا قرار نیست طلسم خریدن بازیکن خارجی برای استقلالی‌ها شکسته شود. این باشگاه همچنان درگیر پروسه خرید مهاجم خارجی است و طبق آنچه مدیران این باشگاه ادعا می‌کنند، گزینه‌های مورد نظر استقلال در آخرین لحظات از پیوستن به این تیم پشیمان می‌شوند.
عصبانیت شفر از انصراف خارجی‌ها
نخستین‌بار وینفرد شفر بود که با عصبانیت از انصراف مهاجمان مورد نظر خود برای حضور در استقلال خبر داد. او با بازیکنان مورد نظر خود به توافق می‌رسید اما در آخرین لحظات آمدن آنها به استقلال منتفی می‌شد. این اتفاقات حسابی سرمربی آلمانی استقلال را عصبانی کرد و او از این‌که این بازیکنان به دلیل مخالفت خانواده‌های خود از حضور در ایران انصراف داده‌اند، خبر داد. ظاهرا کارشکنی‌های یک مدیر برنامه که با چند بازیکن استقلال قرارداد دارد، باعث شده این باشگاه برای جذب بازیکن خارجی مورد نظر خود با بحران مواجه شود.
تلاش برای منصرف کردن بازیکنان مورد نظر استقلال
بر اساس اعلام پندار توفیقی، معاون باشگاه استقلال، مدیر برنامه سرشناسی از طریق ارتباطاتش با مسئولان استقلال از مذاکرات شفر با بازیکنان مورد نظرش باخبر می‌شود. طبق ادعای استقلالی‌ها، او با این بازیکنان تماس می‌گیرد و آنها را از آمدن به ایران منصرف می‌کند. او که ایجنت برخی لژیونرهای ایرانی هم هست، با بازیکنان مورد نظر استقلال تماس می‌گیرد و از محدودیت‌هایی که برای خانواده آنها ممکن است پیش بیاید، می‌گوید. در آخرین مورد با یک مهاجم برزیلی که سابقه بازی در آسیا هم دارد، تماس گرفته شده تا قید حضور در استقلال را بزند؛ اتفاقی که باعث شگفتی و خشم مرد آلمانی هم شده است.
ماجرای انصراف خارجی‌ها
از زبان معاون باشگاه
پندار توفیقی، معاون ورزشی استقلال در این‌باره می‌گوید: «ما با بازیکنان زیادی برای حضور در استقلال به توافق رسیدیم اما بسیاری از آنها در دقیقه 90 عذرخواهی می‌کردند. ما حتی با بکامنگای کامرونی توافق کامل کرده بودیم و برای او از پاریس به تهران بلیت گرفتیم اما درست ساعت پرواز با ما تماس گرفت و مدعی شد که از شرایط ایران راضی نیست و به استقلال نمی‌آید، جالب است وقتی او با شفر صحبت کرد به سرمربی تیم گفت که از ایران تهدیدش کرده‌اند، البته منظور این بازیکن این بود که تهدیدش کرده‌اند که از کانال برخی آقایان باید به استقلال بیاید.» در ادامه این اتفاقات بازیکنی سوئدی به نام «ارتون» هم با استقلال به توافق رسید و حتی هزینه بلیت او هم پرداخت شد و درحالی‌که او وسایل شخصی‌اش را هم به تهران فرستاد اما به یکباره از حضور در ایران عذرخواهی کرد و گفت اگر به استقلال بیاید همسرش از او جدا می‌شود! این بازیکن حتی پولی که استقلالی‌ها برای خرید بلیت هزینه کرده بودند را برگرداند. حالا مرد آلمانی مانده و دستی خالی برای
حضور در آسیا.

 


تعداد بازدید :  316