شماره ۱۳۳۹ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۷ بهمن
صفحه را ببند
ورزش جهان

چرا توتی سرمربی ایتالیا نمی‌شود؟| فرانچسکو توتی اسطوره باشگاه رم و تیم‌ملی فوتبال ایتالیا درباره انتخاب سرمربی جدید تیم‌ملی کشورش گفت: من آماده هدایت تیم‌ملی فوتبال ایتالیا خواهم شد و قبل از آن باید کارهای زیادی برای مربی‌شدن انجام بدهم. الان این توانمندی را در خودم نمی‌بینم که بخواهم سرمربی ایتالیا شوم. نامزدهای بسیار شایسته‌ای برای سرمربیگری تیم‌ملی فوتبال ایتالیا وجود دارند و امیدوارم در آینده نزدیک یک سرمربی خوب پیدا شود.
اعتراض خانواده ژیمناست‌های آمریکایی به عملکرد FBI| نیویورک تایمز با انتشار گزارشی اعلام کرد که FBI ویدیوهایی از رفتارهای غیراخلاقی لری نسار در دست داشتند و بررسی‌های خود درباره این پزشک را از ‌سال ۲۰۱۵ آغاز کرده است. قربانیان پرونده اعلام کرده‌اند که FBI در طول این مدت و بعد از شکایت‌ها با آنها تماس گرفته است. مادر یکی از ژیمناست‌ها اعلام کرده است که در طول یک‌سالی که شکایت کرده، پلیس و FBI حتی یک‌بار با او تماس نداشته‌اند. در زمان بررسی‌های FBI حداقل ۴۰ دختر از نسار شکایت کرده بودند.
جوکوویچ عمل جراحی آرنج خود را تأیید کرد| نواک جوکوویچ ماه گذشته به دلیل آسیب‌دیدگی آرنج در مسابقات اپن استرالیا تنها تا دور چهارم پیش رفت و نتوانست به دور بالاتر صعود کند. با این وجود این تنیسور مشهور اعلام کرده که مجبور شده روی آرنج خود عمل جراحی انجام دهد. او در اینستاگرام خود نوشت که با نظر پزشکان تیم موافقت کرده و عمل جراحی کوچکی روی آرنج خود انجام داده است و به ‌زودی به خمیادین بازخواهد گشت.
بدهی 15‌میلیون دلاری روسیه به خاطر دوپینگ| کمیته بین‌المللی المپیک در دسامبر 2017 جریمه 15‌میلیون دلاری (13‌میلیون یورو) برای کمیته المپیک روسیه درنظر گرفت؛ جریمه‌ای که تاکنون پرداخت نشده است. هیأت اجرایی IOC پس از دستکاری سیستماتیک سیستم‌های ضددوپینگ در روسیه، این جریمه را به‌عنوان بخشی از اقدامات علیه این کشور در نظر گرفت. توماس باخ، رئیس IOC در این‌باره گفت: ما هنوز این پول را دریافت نکرده‌ایم.


تعداد بازدید :  254