شماره ۱۳۳۹ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۷ بهمن
صفحه را ببند
سینمای جهان

مادری که گفته می‌شد به دلیل ابتلا به یک نوع سرطان تهاجمی فرصت زیادی برای زندگی ندارد، با کمک لئوناردو دی کاپریو و کیت وینسلت برای همیشه از سرطان نجات یافت. دیلی میل نوشت: جما نوتال، مادر جوانی است که وقتی فرزندش را باردار بود، متوجه شد به سرطان تهاجمی تخمدان مبتلا شده است. او که تنها ۶ ماه وقت برای زندگی داشت، با کمک مادرش کمپینی برای کمک مالی به راه انداختند و در این میان کیت وینسلت با شنیدن ماجرای این مادر، با همکاری لئوناردو دی کاپریو با راه انداختن برنامه‌ای در سه‌شب با نام شام با جک و رز برای کمک به این مادر جوان وارد میدان شدند. برندگان این امکان را پیدا می‌کردند که یک شام با این دو چهره صرف کنند. با جمع‌آوری کمک ۳۰۰‌هزار دلاری، جما نوتال توانست درمانش را انجام دهد و اکنون کاملا از سرطان پاک شده است.

تئاتر موزیکال شیرشاه در تئاتر لندن روی صحنه است و تا ۱۰ تیر ‌سال ۹۷ به اجرای خود ادامه خواهد داد؛ نمایشی که یکی از پرفروش‌ترین تئاترهای موزیکال آمریکایی است. تلگراف می‌نویسد: بار دیگر تجربه پرفروش کمپانی دیزنی برای مخاطبان تئاتر به صحنه رفت. تئاتر موزیکال شیرشاه به کارگردانی جولی تایمور که توانست جوایز متعدد تونی را از آن خود کند، براساس انیمیشن سینمایی درخشان کمپانی دیزنی تولید شده است. این تئاتر موزیکال که پیشتر در تئاتر برادوی روی صحنه رفته بود و به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین آثار موزیکال جهان شناخته می‌شود، این روزها در شهر لندن اجرا می‌شود. شیرشاه تلفیقی از صحنه‌های تاثیرگذار با رنگ‌های جذاب، حرکات فرم آفریقایی و قطعات موسیقی متنوع است. در این اثر موزیکال بازیگران با استفاده از عروسک و ماسک‌های مختلف به ایفای نقش حیوانات می‌پردازند.

بازیگر نقش‌های اکشن برای تهیه و بازیگری در برنامه‌ای با عنوان «بازی‌های تیتان» برای شبکه ان‌بی‌سی انتخاب شد. ورایتی نوشت که شبکه ان‌بی‌سی سفارش ساخت یک برنامه ۱۰ اپیزودی با عنوان بازی‌های تیتان را به دواین جانسون داد که قرار است از سپتامبر فیلمبرداری شود. جانسون قرار است در این برنامه که فیلمنامه‌ نوشته‌شده‌ای ندارد، بازی نیز بکند. این برنامه در قالب یک برنامه رقابتی - ورزشی جدید ساخته می‌شود. بازی‌های تیتان رقابت‌کنندگان را در سراسر آمریکا به چالش می‌کشد و هر رقیب از یک ناحیه در برابر ناحیه دیگر وارد مبارزه می‌شود و در پایان یک نبرد اسطوره‌ای برای تعیین برندگان زن و مرد انجام می‌شود. دواین جانسون که به‌تازگی تأیید کرده برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ وارد عمل می‌شود، امسال همچنین ستاره فیلم جدید دیزنی با عنوان گشت در جنگل خواهد بود که بر مبنای پارک موضوعی دیزنی ساخته می‌شود.


تعداد بازدید :  289