شماره ۱۳۳۹ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۷ بهمن
صفحه را ببند
خارج از گود‌

تماس عجیب مربی پیکان با بازیکنان نفت|  کادرفنی و سرپرستی باشگاه نفت تهران، هفته گذشته و پیش از دیدار این تیم مقابل پیکان گفتند که یکی از مربیان حریف با یکی از بازیکنان این تیم تماس حاصل کرده تا از ترکیب این تیم با خبر شود. هرچند به این ادعا پاسخ واضحی داده نشد، اما نفتی‌ها اعلام کردند صدای ضبط‌شده این تماس‌ها را در اختیار کمیته اخلاق قرار خواهند داد. طبق ادعای نفتی‌ها، این تماس بین مربی تیم پیکان با بازیکن جوان نفت برقرار شده است. بازیکن نفت پس از صحبت با مربی پیکان تمام آنچه بین‌شان گذشت را به کادرفنی نفت تهران منتقل کرد و مربیانش را در جریان امور قرار داد. خبرگزاری تسنیم به فایل صوتی این تماس دسترسی پیدا کرده و مکالمات طرفین را بدون کم‌وکاست منتشر کرد که طبق آن بازیکن نفت ترکیب تیمش را به مربی پیکان می‌دهد.
انتقاد سرمربی آلکمار از رفتار علیرضا جهانبخش|  آلکمار تیم سوم جدول رده‌بندی دوشنبه‌شب برابر روداکرکراد قرار گرفت که همگان انتظار پیروزی آلکمار را داشتند و وقتی این تیم دو بر یک از حریف خود پیش بود، علیرضا جهانبخش در یک صحنه در کنار زمین در جریان بازی پنج‌بار روپایی زد. اقدامی که باعث عصبانیت تیم حریف شد و درنهایت روداکرکراد توانست گل تساوی را وارد دروازه‌ آلکمار کند. وندن بروم،‌ سرمربی آلکمار هم به انتقاد از جهانبخش پرداخت. او گفت: «من از حرکت او ناراحت شدم، چون این حرکت بی‌احترامی به حریف است و احساس غرور و خودخواهی را نشان می‌دهد.» ‌هافبک ایرانی نیز اشتباه خود را پذیرفت و عنوان کرد: «بله قبول دارم خیلی حرکت من هوشمندانه نبود و من این را قبول دارم. حرکت من باعث تحریک رقیب و تهاجمی‌ترشدن تیم رقیب شد، اما من این کار را عمدا انجام نداده و به صورت اتفاقی رخ داد و در یک لحظه بود.
شهردار منطقه 7، نایب‌رئیس تنیس‌روی میز|  با ابلاغ مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، سمیه حاجوی شهردار منطقه 7تهران به‌عنوان نایب‌رئیس فدراسیون تنیس روی میز منصوب شد. مهرداد علی‌قارداشی، رئیس فدراسیون تنیس ‌روی میز درباره این انتصاب عنوان کرد: «شهرداری در کشور ما و همه کشورها با ورزش ارتباط دارد و حتی پست مدیریتی ورزش در زیرمجموعه آن قرار دارد و این‌طور نیست که شهردار کاری با ورزش نداشته باشد. من قبلا دومرتبه نایب‌رئیس معرفی کرده بودم اما مورد موافقت قرار نگرفت اما اکنون شخصی که به‌عنوان نایب‌رئیس انتخاب کردم، می‌تواند از لحاظ مدیریتی کمک کند. در بقیه فدراسیون‌ها هم مشاهده می‌کنیم که الزاما نایب‌رئیس از قهرمانان آن رشته انتخاب نشده است.»


تعداد بازدید :  273