شماره ۱۳۴۰ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۸ بهمن
صفحه را ببند
ورزش جهان

کومان، سرمربی تیم‌ملی هلند| 

شبکه اسکای اسپورت مدعی شد که فدراسیون فوتبال هلند رونالد کومان، سرمربی سابق اورتون را به‌عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کرده است و روز گذشته رسما کومان به‌ عنوان سرمربی لاله‌های نارنجی معرفی شد. کومان پس از اخراجش از اورتون هدایت تیمی را بر عهده نگرفته است. کومان در زمان بازیگری‌اش برای هلند ۷۸ بازی انجام داده است و در این مدت ۱۷ گل برای لاله‌های نارنجی به ثمر رسانده است. او در ‌سال ۱۹۹۸ نیز به ‌عنوان دستیار سرمربی هلند در کنار گاس هیدینک فعالیت می‌کرد.


باشگاه‌های برزیل مخالف بهره‌گیری از سیستم ویدیوچک| 

باشگاه‌های فوتبال برزیل مخالفت خود را با انجام فناوری «ویدیو‌چک‌»‌در بازی اعلام کردند. این اقدام درپی رأی‌گیری نمایندگان باشگاه‌ها در مورد این سیستم انجام گرفت، زیرا در رأی‌گیری تیم‌ها، 12تیم مخالف انجام این روش بودند. درحالی ‌که تنها 7 باشگاه به آن رأی مثبت دادند. نتیجه رأی‌گیری فوق که در اتحادیه باشگاه‌های برزیل انجام گرفت، به فدراسیون فوتبال این کشور که خواهان بهره‌گیری از این سیستم در مسابقات است، اعلام شد.
دی‌بیاجو، سرمربی رسمی تیم‌ملی ایتالیا|  لوئیجی دی‌بیاجو رسما از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا به‌عنوان سرمربی جدید آتزوری‌ها معرفی شد. او به صورت موقت جانشین ونتورا می‌شود که نتوانست تیم‌ملی این کشور را به جام‌جهانی روسیه برساند. دی‌بیاجو که سابقه 31 بازی ملی را در کارنامه‌اش دارد، از تیم‌ملی زیر 21ساله‌های ایتالیا راهی تیم‌ملی بزرگسالان می‌شود. او از ‌سال 2013، در تیم‌ملی زیر 21‌سال حضور داشته است.


تأیید قانون جرایم بلیت‌‌فروشی غیرقانونی جام‌جهانی ۲۰۱۸ توسط پوتین| 

قانون جدیدی که ولادیمیر پوتین به صورت رسمی مورد تأیید قرار داد، مسئولیت‌های حقوقی برای فروشندگان غیرقانونی و تقلبی بلیت دیدارهای جام‌جهانی 2018 روسیه ایجاد خواهد کرد. برای اتباع روسیه درصورت فروش غیرقانونی بلیت دیدارهای جام‌جهانی جرایمی شامل 20 تا 25برابر ارزش قیمتی آن و تا 50سقف‌هزار روبل در نظر گرفته شده است. این جریمه برای کارمندان دولتی 25 تا 30برابر ارزش قیمتی بلیت‌ها و تا سقف 150‌هزار روبل خواهد بود. فروش بلیت‌های تقلبی نیز در قانون دومای روسیه شامل جرایم نقدی بسیار سنگینی است. همچنین اماکنی که در زمینه میزبانی از میهمانان جام‌جهانی 2018 روسیه فعالیت می‌کنند، درصورت فروش بلیت‌های تقلبی باید در انتظار جرایم یک‌میلیون و 500‌هزار تا 2‌میلیون روبل و ممنوعیت فعالیت 90روزه باشند.

 


تعداد بازدید :  275