شماره ۱۳۴۰ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۸ بهمن
صفحه را ببند
خبرنامه

باحکم علی‌اصغر پیوندی
نماینده هلال‌احمر در ستاد راهیان نور کشور منصوب شد
شهروند| رئیس جمعیت هلال‌احمر در حکمی محمدرضا پورساداتی را به‌عنوان « نماینده تام‌الاختیار جمعیت هلال‌احمر در ستاد مرکزی راهیان نور» منصوب کرد. متن حکم دکتر علی‌اصغر پیوندی خطاب به دکتر محمدرضا پورساداتی به شرح زیر است: «نظر به تعهد و سوابق مفید و ارزشمند جنابعالی، پیرو معرفی جنابعالی به نماینده تام‌الاختیار رئیس‌جمهوری محترم، به موجب این حکم به‌عنوان «نماینده تام‌الاختیار جمعیت هلال‌احمر در ستاد مرکزی راهیان نور کشور» منصوب می‌شوید. حرکت فرهنگی و معرفتی راهیان نور در مناطق هشت‌سال دفاع‌مقدس که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، نقش تاثیرگذار و ارزشمند در رشد و تعالی فرهنگ، اقتدار، استقامت، خودباوری و آشنایی نسل جوان با مفاهیم عمیق و والای دفاع از ارزش‌های انسانی و مکتبی دفاع‌مقدس دارد، انتظار می‌رود همچون گذشته با عنایت به ظرفیت‌های متعدد جمعیت همگام با سایر دستگاه‌های کشور در مشارکت، حمایت و کمک‌های جمعیت هلال‌احمر به ستاد مرکزی راهیان نور کشور در برگزاری شایسته‌تر و مؤثرتر این حرکت گسترده فرهنگی از هیچ تلاشی فروگذار نشود. بالندگی و توفیق روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران در جهت تحقق اهداف والای جمعیت هلال‌احمر از درگاه خداوند یگانه و مهربان، مسئلت دارم.»

به همت مرکز مقاومت بسیج هلال‌احمر
مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای امدادگر برگزار شد
شهروند| همزمان با دهه مبارک فجر، همایش تجلیل از شهدای امدادگر جمعیت هلال‌احمر برگزار شد. همزمان با دهه مبارک فجر در همایشی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین معزی، نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال‌احمر و دکتر محمدرضا پورساداتی، مشاور رئیس جمعیت در امور ایثارگران و فرمانده مرکز مقاومت بسیج از 5 خانواده شهید احمد قاسمی‌کرانی، مهدی صابری، بابک نوری‌هریس، رضا سنجرانی و شهیدمهدی باقری تجلیل شد.

در بازدید ملکه بروندی از بیمارستان ایرانیان هلال در دوبی مطرح شد:
ادامه همکاری‌های درمانی هلال ایران و بروندی
شهروند| در دیدار رئیس مراکزدرمانی هلال‌احمر ایران در دوبی با ملکه بروندی از خدمات‌درمانی بیمارستان ایرانیان هلال‌احمر در دوبی تقدیر شد. «دنیس بیو سیو ام‌ ای» ملكه بروندي در دیدار با دکتر عاطفه رئوفی، رئیس مراکزدرمانی هلال‌احمر ایران در دوبی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان ایرانیان هلال‌احمر در دوبی از خدمات‌درماني این بيمارستان تمجيد و از همكاري‌هاي دوطرف تقدیر و تشکر کرد و خواستار ادامه همکاری‌های درمانی با هلال‌احمر ایران شد. دكتر رئوفي، رئیس مراكزدرماني هلال‌احمر ایران در دوبی نیز در این دیدار با برشمردن اهداف جمعيت هلال‌احمر و رسالت مراكزدرماني هلال‌احمر ایران در دوبی، بر توسعه روابط و ارایه خدمات‌درماني تأكيد كرد.

گردهمایی آموزشی گزینشگران هلال در مشهد آغاز به کار کرد
شهروند| هجدهمین گردهمایی آموزشی گزینشگران هلال‌احمر صبح امروز با حضور مسئولان و رابطان خواهر در گزینش استان‌ها در مشهد آغاز به کار کرد. محبوبه احمدی مدیرکل گزینش هلال‌احمر با اشاره به آیه جاء الحق و زهق الباطل گفت: هر آنچه رنگ خدایی داشته باشد، باقی و غیرآن فانی و باطل است. وی افزود: جایگاه گزینش حساسیت بسیار بالایی دارد، چراکه قرار است از این جایگاه افرادی که صلاحیت داشته باشند، به مدت 30‌سال خادم نظام جمهوری اسلامی ایران شوند و باید سعی کنیم با بصیرت این مسیر پیش‌رو را طی کنیم. وی با اشاره به این‌که گزینش استخدامی‌های جدید هلال‌احمر در مدت 50روز انجام شد، گفت: 580 پرونده به واحد گزینش ارسال شد که از این تعداد 562 مورد با رأی موافق مورد تأیید گزینش قرار گرفت.


تعداد بازدید :  257