شماره ۱۳۴۰ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۸ بهمن
صفحه را ببند
انتقاد شدید تهیه‌کننده و بازیگر «لاتاری» از رشیدپور
مجری هفت داستان «لاتاری» را روی آنتن زنده لو داد

شهروند|  برنامه سینمایی «هفت» که با حضور محمدحسین مهدویان، کارگردان لاتاری پخش شد، اعتراض عوامل این فیلم را برانگیخت. رشیدپور در برنامه زنده تلویزیونی هفت، برخی از جزییات داستان فیلم «لاتاری» را در حضور کارگردان آن بازگو کرد. با پایان یافتن این برنامه، سیدمحمود رضوی، تهیه‌کننده و‌ هادی حجازی‌فر، بازیگر «لاتاری» بشدت به این کار رشیدپور واکنش نشان دادند. ‌هادی حجازی‌فر در صفحه اینستاگرام خود از او به‌عنوان مجری برنامه صبحگاهی یاد کرد که اطلاعی از اجرای برنامه‌های سینمایی ندارد و از سوی دیگر سیدمحمود رضوی در صفحه توییتر خود از صحبت‌های رضا رشیدپور و منتقدان برنامه هفت، به‌عنوان یک رفتار غیرحرفه‌ای یاد کرد.
وقتی رشیدپور بخش‌هایی از داستان فیلم «لاتاری» را بازگو کرد، پاسخ مهدویان لبخندهای عصبی بود و از او خواهش کرد که بیش از این داستان و آخر این فیلم را بازگو نکند. با پایان یافتن این برنامه، سیدمحمود رضوی، تهیه‌کننده «لاتاری» در واکنش به صحبت‌های مجری و منتقدان برنامه «هفت» در صفحه توییتر خود نوشت: «یکی از غیرحرفه‌ای‌ترین اتفاقات رسانه ملی این است که در برنامه «هفت» طوری از فیلم «لاتاری» حرف زدند، که قصه را لو دادند.» رضوی همچنین در توییت دیگر خود به صحبت‌های یکی از منتقدان این برنامه واکنش نشان داد و نوشت: ««لاتاری» را ساختیم و کلی فحش شعار دادن را به جان خریدیم که در یک سکانس بگوییم، خلیج نه، خلیج ‌فارس! بعد منتقد برنامه «هفت» می‌گوید کشورهای خلیج!»
اما ‌هادی حجازی‌فر، بازیگر فیلم «لاتاری» هم در واکنش به صحبت‌هایی که در برنامه هفت در مورد «لاتاری» پخش شد، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «ضمن احترام به نظر منتقدان برنامه «هفت» درباره «لاتاری»، از حسین مهدویان بشدت ناراحتم که چرا با پشت دست توی دهن مجری پرت و بی‌اطلاع صبحگاهی برنامه، آن هم زمانی که داشت داستان کامل و ریز فیلم اکران نشده را لای خواهش‌های حسین، تعریف می‌کرد، نزد.»
او در ادامه نوشته است: «اگر مجری در طول حیاتش لااقل پنج برنامه از هفت‌های قدیمی را دیده بود، می‌فهمید که این کارش از بین بردن سرمایه و تلاش یک گروه بزرگ است . قهقرا از این بیشتر؟ رسیدن از جیرانی به رشیدپور! چقدر جای فرزاد حسنی‌ها، یحیوی‌ها و... در تلویزیون خالی است.»


تعداد بازدید :  388