شماره ۱۳۴۰ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۸ بهمن
صفحه را ببند
موسیقی

کنسرت موسیقی سنتی و گلریزانی توسط گروه موسیقی کرشمه به سرپرستی مسعود جاهد 19 بهمن به نفع زلزله‌زدگان و دانش‌آموزان بی‌بضاعت برگزار می‌شود. نهاد خیریه غیردولتی دما با حضور گروه موسیقی کرشمه به سرپرستی مسعود جاهد، این کنسرت خیریه را در سرای محله خواجه نظام‌الملک برگزار می‌کند. اعضای گروه موسیقی کرشمه را مسعود جاهد سرپرست گروه و نوازنده نی، محمود جاهد خواننده، مظفر فرزین ابراهیمی سه‌تار، فضل‌الله شهرکی تمبک و امین دارابی دف تشکیل می‌دهند. این اجرای خیریه روز پنجشنبه 19 بهمن ساعت 16 الی 18 در سالن سپیدار سرای محله خواجه نظام‌الملک برگزار می‌شود.

 

آخرین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران در‌ سال 1396 با رهبری شهرداد روحانی و با اجرای آثاری از برامس، موتسارت، شوبرت و ریشارد اشتراش برگزار می‌شود. این کنسرت در روزهای 17 و 18 اسفند در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت. ارکستر سمفونیک تهران در این کنسرت قرار است قطعات آوای مجار شماره 1 اثر یوهانس برامس، سمفونی کنسرتانت اثر آمادئوس موتسارت برای 4 ساز بادی چوبی، سمفونی شماره ۸ از فرانس شوبرت و پوئم سمفونی دان خوان اثر ریشارد اشتراش اجرا کند.

 

پرواز هماى و گروه مستان 10 اسفندماه با برگزاری کنسرت در تالار بزرگ کشور به تور کنسرت‌های زمستانى خود در ایران پایان می‌دهند و این تور از 12 اسفند در اروپا ادامه پیدا می‌کند. هماى در این کنسرت به اجراى قطعات  متفاوتی   خواهد پرداخت.


تعداد بازدید :  269