شماره ۱۳۴۰ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۸ بهمن
صفحه را ببند
خارج از گود‌


جشن تولد علی دایی با حضور پروین| جشن تولد علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا روز گذشته در محل این باشگاه برگزار شد. در این مراسم علی پروین، رضا درویش، محمدرضا طالقانی و عنایت آتشی حضور داشتند.
حبس خبرنگاران زن در تبریز|  میزبانی ضعیف شهرداری تبریز در بازی فینال لیگ بسکتبال به اوج خود رسید و خبرنگارانی که برای پوشش مسابقه به سالن آمده بودند توسط حراست به بیرون منتقل شده و در اتاقی قرار گرفتند. نکته تاسف‌بار این‌که در اتاق مورد نظر هم قفل شده بود. رفتار حراست مجموعه شهرداری تبریز جای تعجب دارد و ناظر بازی هم کاری از دستش برنیامد. روز گذشته نیز خبرنگاران خانم با وجود داشتن نامه از حراست وزارت ورزش باز هم رفتار خوبی با آنها صورت نگرفت. بازی دوم فینال لیگ بسکتبال با پیروزی 97 بر 87 مهرام بر شهرداری تبریز به پایان رسید تا دو تیم فعلا یک بر یک مساوی شوند.
ایران به دنبال میزبانی جام‌جهانی فوتبال ساحلی|  فدراسیون فوتبال قصد دارد میزبانی مسابقات مقدماتی جام‌جهانی فوتبال ساحلی و قهرمانی آسیا در سال 2019 را بگیرد و در این خصوص مکاتباتی با کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت گرفته است. تیم‌ملی فوتبال ساحلی کشورمان مدافع عنوان قهرمانی و تیم سوم جام‌جهانی 2017 باهاماست و از قدرت‌های فوتبال ساحلی دنیا محسوب می‌شود. فدراسیون فوتبال با توجه به این مسأله و همچنین دو میزبانی موفق در تورنمنت دوستانه پرشین کاپ در بوشهر قصد دارد این‌بار مسابقات بزرگتر و البته رسمی را میزبانی کند و از همین‌ رو در حال نامه‌نگاری برای کسب امتیاز میزبانی رقابت‌های یادشده است.
سهراب مرادی بهترین وزنه‌بردار جهان نشد|  فدراسیون جهانی وزنه‌برداری نظرسنجی انتخاب بهترین وزنه‌بردار ‌سال ۲۰۱۷ را برگزار کرد که در بخش مردان سهراب مرادی، قهرمان دسته ۹۴کیلوگرم جهان یکی از کاندیداهای دریافت این جایزه بود. در پایان این نظرسنجی سهراب مرادی سه‌ هزار و ۱۴۲ رأی کسب کرد و در بخش مردان سوم شد. عنوان بهترین وزنه‌بردار جهان به لاشا تالاخادزه گرجستانی رسید که در دسته فوق‌سنگین قهرمان جهان شده بود.


تعداد بازدید :  194