شماره ۱۳۴۱ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۹ بهمن
صفحه را ببند
خطر گذشت، ستاره استقلال از بیمارستان مرخص شد
بازگشت قریب‌الوقوع قائدی به فوتبال

شهروند| بیشتر از یک هفته از اتفاق هولناکی که برای بازیکن استقلال رخ داده می‌گذرد. مهدی قائدی، ستاره کم‌سن‌و‌سال استقلال تصادف وحشتناکی را در بوشهر پشت‌ سر گذاشت و با این‌که در روزهای نخست، شایعاتی مبنی بر محرومیت همیشگی او از فوتبال مطرح شد، اما ظاهرا روند بهبود او خوب بوده است.
باشو مرخص شد
روزی که خبر ترسناک تصادف مهدی قائدی منتشر شد، نگرانی زیادی برای استقلالی‌ها پیش آمد. مشکلاتی که ممکن بود برای کبد و ستون فقرات او پیش بیاید، بازگشتش به فوتبال را در‌ هاله‌ای از ابهام قرار داده بود. به مرور حال بازیکن آینده‌دار استقلال بهتر شد و با این‌که باشگاه تصمیم داشت او را برای ادامه درمان به تهران بیاورد اما پزشکان بیمارستان خلیج‌فارس بوشهر تأکید کردند نیازی به این کار نیست چون دیگر خطری قائدی را تهدید نمی‌کند. او در روزهای بستری بودن در بیمارستان، فیزیوتراپی را هم آغاز کرده تا عضلاتش تحلیل نرود. روز گذشته با بهبود شرایط این بازیکن و کامل شدن ضریب هوشی‌اش، پزشکان بیمارستان مجوز ترخیص او را دادند تا از این پس روند درمانش را در تهران پیگیری کند.
قائدی: فکر نمی‌کردم به این زودی حالم خوب شود
بهبود ستاره آینده‌دار استقلال زودتر از آن چیزی رخ داد که پزشکان فکرش را می‌کردند. قائدی درباره وضع این روزهای خود می‌گوید: «شکر خدا حالم بهتر است. مردم خیلی برایم دعا کردند و واقعا بعد از آن حادثه‌ای که برایم پیش آمد، فکر نمی‌کردم به این زودی خوب شوم. عجله‌ای برای برگشتن به فوتبال ندارم. همه چیز را به پزشکان تیم می‌سپارم و هر وقت که کاملا خوب شوم به ترکیب استقلال برمی‌گردم. به هوادارانی که در این مدت برایم کم نگذاشتند قول می‌دهم بهتر از قبل برای استقلال بازی کنم.» این درحالی است که پزشک قائدی هنوز نمی‌تواند درباره بازگشت قطعی او به فوتبال اظهارنظر کند: «فعلا نمی‌شود در مورد دوری قائدی از میادین اظهارنظر دقیقی کرد. گفته می‌شود حدود 10 تا 14روز دیگر با کاهش اثرات عمل جراحی میزان دوری او از میادین مشخص می‌شود. ضمن این‌که باید آخرین چکاپ‌ها روی او انجام شود اما خوشبختانه وضع عمومی مهدی خیلی بهتر است و فقط پس از مرخصی نیز باید فیزیوتراپی داشته باشد.» قرار است دکتر نوروزی، پزشک استقلال هم به بوشهر برود تا وضع قائدی را مورد بررسی بیشتر قرار بدهد. اگر شرایط به‌گونه‌ای باشد که قائدی بتواند به تهران برود، به پایتخت منتقل خواهد شد. در غیر این‌صورت در بوشهر روند درمانی‌اش ادامه پیدا می‌کند. همه این اتفاقات درحالی رخ می‌دهد که هنوز ابهامات پرونده تصادف بازیکن استقلال برطرف نشده و با توجه به این‌که این تصادف یک کشته هم داشته باید منتظر اتفاقات جدیدی باشیم.

 


تعداد بازدید :  458