شماره ۱۳۴۱ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۹ بهمن
صفحه را ببند
هفته نامه

چهره روز: علی کریمی در هفته‌ای که سپری شد، بی‌تردید پرسروصدا‌ترین چهره فوتبال ایران بود. او بعد از تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان بشدت عصبانی بود و در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی از خجالت فدراسیون و حتی برنامه 90 درآمد و لوگوی این برنامه را به زمین پرتاب کرد. کریمی در طول هفته هم به انتقادات تند و تیز خود ادامه داد تا جایی که فدراسیون اعلام کرد، او به دلیل این‌که سرمربی نیست، نمی‌تواند در نشست‌های خبری شرکت کند تا بدین ترتیب تریبون از او گرفته شود تا نتواند با افشاگری‌ها و انتقاداتش فدراسیون را زیر سوال ببرد.


اتفاق هفته: دختر تاریخ‌ساز تکواندوی ایران که اعلام کرده بود فعلا قصد حضور در میادین را ندارد، تصمیم خود را تغییر داده و فردا در جریان لیگ تکواندو به شیاپچانگ بازمی‌گردد. کیمیا علیزاده که اوایل تابستان امسال بعد از کسب مدال نقره مسابقات جهانی دچار بیماری عجیبی شد و چند روزی را در بیمارستان سپری کرد، بعد از نزدیک به ٨ماه دوری تصمیم گرفت بار دیگر روی شیاپچانگ برود. او اوایل مهرماه ‌سال‌جاری جراحی سختی را هم روی مچ پای خود انجام داد و از این پس کار خود را برای شرکت در بازی‌های آسیایی ٢٠١٨ آغاز می‌کند.
طنز هفته: اتفاقات رخ‌داده در مسابقات وزنه‌برداری بانوان، باعث شد در هفته اخیر شایعه‌ای مبنی بر ممنوعیت عکاسی از مسابقات بانوان مطرح شود. درحالی ‌که گفته شد وزارت ورزش این ممنوعیت را ایجاد کرده اما اهالی وزارتخانه هم توپ را به زمین فدراسیون‌ها می‌فرستند و می‌گوید؛ عکسبرداری از مسابقات بانوان برعهده خود فدراسیون‌هاست. با این حال در روزهای اخیر عکاسان و خبرنگاران اجازه حضور در مسابقات بانوان را نداشتند و کسی به آنها اجازه عکسبرداری نمی‌دهد. همین باعث شد فدراسیون وزنه‌برداری برای انتشار خبر نخستین مسابقات رکوردگیری بانوان از تصویر یک وزنه استفاده کند که انتقادات زیادی را به دنبال داشت.


لایک هفته: سپیده توکلی دوومیدانی‌کار 27ساله ورزش ایران حالا با رکوردی که در رقابت‌های داخل سالن آسیا از خود برجای گذاشت و رکورددار پرش ارتفاع ایران شد، همه نگاه‌ها را به خودش جلب کرده است. توکلی پیش از مسابقات داخل سالن دو مدال نقره و یک برنز در جایزه بزرگ آسیا و ٥ مدال طلا در رقابت‌های غرب آسیا در کارنامه داشت. این دونده حالا با شکستن رکورد پرش ارتفاع ایران خود را برای بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی آماده می‌کند. مسابقاتی که سطح آن در مقایسه با رقابت اخیر بسیار بالاتر است و توکلی کار سختی برای قرارگرفتن روی سکو خواهد داشت.

 


تعداد بازدید :  389