شماره ۱۳۴۱ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۹ بهمن
صفحه را ببند
ورزش جهان

شکایت یک‌میلیارد روبلی از پیمانکار 2 ورزشگاه جام‌جهانی| وزارت ورزش روسیه 2روز قبل در دادگاه عمومی مسکو شکایتی علیه شرکت استرویت‌رانسگاز، به‌عنوان پیمانکار 2 ورزشگاه جام‌جهانی 2018 فوتبال در شهرهای نیژنی‌گورود و ولووگراد ارایه کرده است. وزارت ورزش روسیه در این شکایت خواستار دریافت غرامت یک‌میلیارد روبلی شده، اما دیگر جزییات شکایت آنها علیه پیمانکار ساخت 2 ورزشگاه جام‌جهانی 2018 فوتبال منتشر نشده است.


افتتاح دفتر موقت CAS در روسیه برای جام‌جهانی| یان کوتس، رئیس دادگاه بین‌المللی حکمیت ورزشی (CAS) اعلام کرد که شعبه این نهاد در روسیه با توجه به در پیش‌بودن جام‌جهانی 2018 فوتبال ایجاد خواهد شد. CAS با هدف بررسی سریع‌تر درخواست‌های ارسالی در طول جام‌جهانی 2018 روسیه در این کشور دفتری تأسیس خواهد کرد تا از اتلاف وقت در رسیدگی به پرونده‌ها نیز جلوگیری شود.


فروش 5/1‌میلیارد یورویی حق پخش سری A به شرکت کاتالونیایی| گروه رسانه‌ای کاتالونیایی «مدیاپرو» با پرداخت سالی یک‌ونیم‌ میلیارد یورو به فدراسیون فوتبال ایتالیا تا‌ سال 2021 حق پخش رقابت‌های سری A را خریداری کرد. این شبکه رقبایی مانند اسکای و مدیاست را شکست داد و به این ترتیب تا ‌سال 2021 حق پخش سری A را در اختیار دارد.
شیوع یک ویروس در بین نیروهای امنیتی المپیک زمستانی| بیش از ۱۲۰۰ نیروی امنیتی بازی‌های المپیک زمستانی پیونگ چانگ ۲۰۱۸ دچار بیماری ویروسی مخصوص زمستان شدند که منجر به مشکلات گوارشی می‌شود. به همین دلیل مسئولان برگزاری این بازی‌ها ۹۰۰ نیروی ارتش را جایگزین این افراد کردند. نیروهای امنیتی فعلا قرنطینه شده‌اند تا آزمایش‌های لازم درباره آنها انجام شود. تاکنون آب آشامیدنی و مصرفی این افراد مورد آزمایش قرار گرفته است.


سرمربی ناپولی مورد توجه رئال‌مادرید قرار گرفت| فهرست باشگاه‌های علاقه‌مند به سرمربی ناپولی مائوریتسیو ساری درحال افزایش است. چلسی، پاری سن ژرمن و اتلتیکو مادرید درحال حاضر تیم‌هایی هستند که می‌توانند مقصد ساری باشند. مائوریتسیو ساری در سال‌های اخیر عملکرد فوق‌العاده‌ای روی نیمکت ناپولی داشته و این تیم را تبدیل به یکی از مدعیان اصلی فتح سری آ کرده است.


تعداد بازدید :  413