شماره ۱۳۴۱ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۹ بهمن
صفحه را ببند
در ارتباط ویدیوکنفرانس دبیرکل هلال با مدیران عامل سراسر کشور مطرح شد:
آمادگی بیش ازپیش برای اجرای طرح امدادونجات نوروزی
دبیركل هلال‌احمر در محل ساختمان دچار حریق وزارت نیرو حضور پیدا کرد

شهروند| دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در ارتباط ویدیوکنفرانس با مدیران عامل استانی و روسای شعب هلال‌احمر در سراسر کشور، به فرارسیدن ایام نوروز و آغاز طرح امدادونجات نوروزی جمعیت از روزهای پایانی اسفندماه اشاره و برضرورت آمادگی شعب هلال‌احمر در اجرای این طرح با قوت و دقت بیشتر نسبت به گذشته تأکید کرد. مهندس محمود محمدی‌نسب در ارتباط ویدیوکنفرانس با مدیران عامل و روسای شعب جمعیت در سراسر کشور، ایام مبارک دهه فجر را تبریک و همچنین ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را تسلیت گفت.
مهندس محمدی‌نسب این ارتباط را فرصتی مناسب برای تقدیر از تمامی مسئولان و امدادگران هلال‌احمر سراسر کشور که در زلزله کرمانشاه حضور داشتند، دانست و تأکید کرد: به نمایندگی از تمام مسئولان ستادی جمعیت از زحمات مدیران و روسای شعب هلال‌احمر کشور که در زلزله کرمانشاه و بهمن و کولاک اخیر حضور داشتند و همچنین از زحمات امدادگران جمعیت در جاده‌های سراسر کشور تقدیر و تشکر می‌کنم. وی در ادامه به فرارسیدن ایام نوروز و آغاز طرح امدادونجات نوروزی هلال‌احمر از روزهای پایانی اسفندماه اشاره و بر ضرورت آمادگی شعب هلال‌احمر در اجرای این طرح با قوت و دقت بیشتر نسبت به گذشته تأکید کرد.
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر همچنین با اشاره به بحث لایحه بودجه 97 جمعیت هلال‌احمر در مجلس شورای اسلامی، خواهان حمایت نمایندگان مجلس از هلال‌احمر شد و تأکید کرد: تعامل مناسبی میان مسئولان و مدیران هلال‌احمر با نمایندگان مردم در خانه ملت وجود دارد و با توجه به حادثه‌خیزبودن کشور ایران، نمایندگان مجلس نسبت به رویکرد، کارکرد و ماموریت‌های هلال‌احمر نگاه مثبتی دارند. مهندس محمدی‌نسب با اشاره به تأمین هزینه پایگاه‌های امدادی جمعیت در 9ماهه‌ سال‌جاری، افزود: با توجه به تأکید رئیس جمعیت هلال‌احمر، پیگیری‌ها برای تجهیز انبارهای امدادی هلال‌احمر در سراسر کشور که بخش قابل ‌توجهی از اقلام آنها در زلزله کرمانشاه صرف شده است، ادامه دارد تا درصورت وقوع حوادث و بحران‌های احتمالی از نظر اقلام و تجهیزات امدادی مشکلی نداشته باشیم. جلسه ویدیوکنفرانس دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با مدیران عامل و روسای شعب هلال‌احمر سراسر کشور با حضور رئیس حوزه ریاست هلال‌احمر، معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت، خزانه‌دار کل جمعیت و چندتن دیگر از مدیران این جمعیت در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر در ساختمان صلح
برگزار شد.
حضور دبیركل هلال‌احمر در محل ساختمان دچار حریق وزارت نیرو
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر همچنین به همراه مدیرعامل و معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان تهران، در محل ساختمان دچار حریق وزارت نیرو حضور پیدا کردند و به تمامی عوامل حاضر در این عملیات، به‌خصوص آتش‌نشانان خداقوت گفتند. لازم به ذکر است؛ ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو، واقع در میدان ولیعصر تهران از سه روز پیش دچار حریق شده است که تلاش آتش‌نشانان برای اطفای این حریق ادامه دارد. همچنین با توجه به وظیفه جمعیت هلال‌احمر در حوادث ریزش آوار و نجات مصدومان آن، تیم ارزیاب جمعیت هلال‌احمر استان تهران از ساعات اولیه وقوع آتش‌سوزی در محل حضور یافته تا درصورت ریزش ساختمان، اعزام نیروی امدادی صورت پذیرد.


تعداد بازدید :  201