شماره ۱۳۴۱ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۹ بهمن
صفحه را ببند
هلال در رسانه‌ها

فعالیت داوطلبانه نیروهای هلال
در شرایط سخت ستودنی است
خبرگزاری فارس روز گذشته چند خبر از فعالیت‌های هلال‌احمر در شهرهای مختلف کشور منتشر کرد.
این خبرگزاری از قول معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار چهارمحال‌وبختیاری نوشت: خطرپذیری و فعالیت داوطلبانه نیروهای جمعیت هلال‌احمر در شرایط سخت ستودنی و قابل ‌تقدیر است.
سیامک سلیمانی در همایش تجلیل از خدمات داوطلبان، جوانان و امدادگران جمعیت هلال‌احمر چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به این‌که پیروزی انقلاب اسلامی مرهون رهبری مقتدرانه و حضور مردم در صحنه است، اظهار کرد: حضور مقتدرانه مردم درتمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی ستودنی و به‌ یادماندنی است و مردم ما در هشت‌سال دفاع‌مقدس حماسه‌ای عظیم در جهان خلق کردند.
وی در ادامه با اشاره به حضور بی‌نظیر جمعیت هلال‌احمر در صحنه‌های امدادرسانی، عنوان کرد: خدمت‌‌رسانی و امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر در وقایع پیش‌بینی‌نشده ازجمله زلزله‌، سیل و رانش زمین در میان کشورهای جهان در رتبه‌های برتر قرار دارد.

مسابقه توان‌افزایی بانوان سرخس
این خبرگزاری همچنین در گفت‌وگو با رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخس نوشت: مسابقه توان‌افزایی بانوان اعضای جمعیت سرخس با هدف ارتقای آمادگی و توان مقابله در برابر حوادث نیروهای امدادگر برگزار شد. محمد رضائی در سرخس با اشاره به برنامه‌های ارتقای آمادگی و توان مقابله در برابر حوادث نیروهای امدادگر این شهرستان، گفت: انجام تمرینات امدادی برای مقابله با بلایای طبیعی در صحنه حادثه بسیار مهم است و می‌توان از این طریق میزان آمادگی نیروها را ارزیابی کرد. وی از برگزاری مسابقه توان‌افزایی بانوان اعضای جمعیت هلال این شهرستان خبر داد و افزود: این مانور به‌ منظور شناسایی توانمندی خواهران در صحنه‌های عملیات امدادونجات برای نخستین‌بار با هدف توان‌افزایی پتانسیل عملیاتی در زمان وقوع حوادث و تمرینات امدادونجات مسابقه توان‌افزایی اعضای خواهر سازمان جوانان برگزار شده است. رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخس با بیان این‌که هدف جمعیت هلال‌احمر امداد و کمک‌رسانی به مصدومان حادثه‌دیده است و انجام این چنین برنامه‌هایی سبب تقویت بنیه کاری و روحی می‌شود، متذکر شد: 35نفر از خواهران اعضای سازمان جوانان در جمعیت هلال‌احمر سرخس در این مسابقه حضور داشتند.


تعداد بازدید :  417