شماره ۱۳۴۱ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۹ بهمن
صفحه را ببند
ذره بین

متهم آدم‌ربا را شناسایی کنید

پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصویر گروگانگیر پسر 10ساله کرجی، از شهروندان خواست چنانچه با این مرد برخورد کرده یا از مخفیگاه وی اطلاعی دارند، موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
در پی مراجعه والدین یک پسربچه 10ساله به پلیس آگاهی و اعلام مفقودی فرزندشان پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
طبق اظهارات والدین کودک، فرزند آنها حین بازگشت از مدرسه بنا به شواهد عینی درحال دیدن کارگرانی بوده که درحال حفر چاه در یک ساختمان نیمه‌کاره بودند اما بعد از آن به منزل برنگشته و خبری از وی ندارند.
ماموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و در بررسی از محل مورد نظر به چند کارگر ساختمانی که مشغول به کار بودند، مشکوک شدند. کارگران در پاسخ به سوالات ماموران از وجود پسربچه اظهار بی‌اطلاعی کردند اما ماموران در بازرسی از ساختمان کودک را درحالی‌ که دهان و دست‌وپایش بسته و در داخل یک انباری زندانی شده بود، مشاهده کردند.
پس از آزادی کودک 10ساله از سوی ماموران، در بازجویی از کارگران ساختمانی مشخص شد که احتمالا آدم‌ربایی از سوی یکی از کارگران که از زمان ربودن کودک، متواری شده و از وی اطلاعی ندارند، رخ داده است.
طبق اظهارات کودک رها‌شده مشخص شد که جوانی 20ساله که از کارگران ساختمانی است، وی را در زمان بازگشت از مدرسه و هنگامی که درحال تماشای حفاری چاه از سوی کارگران بوده، به بهانه دیدن چاه به داخل ساختمان کشانده و او را زندانی کرده و سپس متواری شده است. رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر گفت: بازپرس ناحیه 3 کرج، با درخواست انتشار عکس بدون پوشش متهم، از شهروندانی که با این فرد برخورد کرده و درصورت شناسایی با شماره تلفن‌هاي 21872890 و 110 تماس گرفته و به ماموران اطلاع دهند.

کودک ربوده‌شده به آغوش خانواده بازگشت

شهروند| «محدثه» کودک خردسال تبریزی که دو روز پیش ربوده شده بود، توسط پلیس آگاهی استان پیدا شد.
این کودک سه‌ساله، دو روز پیش در منطقه‌ ایده‌لی تبریز مفقود شده بود که با اعلام خانواده، تیم اداره‌ مبارزه با جرایم جنایی آگاهی استان وارد عمل شد و در بررسی‌های اولیه، خودروی پیکان که کودک با آن حمل شده بود، شناسایی و به آگاهی استان ارجاع داده شد. در آگاهی استان بازجویی‌های اولیه و مقدماتی انجام و در ادامه راننده به مقام قضائی معرفی شد.
عملیات پلیسی درجهت پیدایش کودک و عوامل احتمالی دست‌اندرکار مفقودی بی‌وقفه ادامه داشت تا این‌که این کودک پیدا شده و به کانون خانواده بازگشته است.

دستگیری عاملان جنایت
کشتی‌گیر اردبیلی
ایسنا|  قاتلان کشتی‌گیر اردبیلی چند ساعت پس از وقوع جرم دستگیر شدند.
ساعت 19:16 روز سه‌شنبه در پی اعلام مرکز 110 مبنی بر انتقال مصدوم چاقو خورده به بیمارستان فاطمی از محله پیرمادر، ماموران کلانتری 11 بهشت فاطمه برای بررسی صحت و سقم موضوع در محل حاضر شدند.
با بررسی موضوع مشخص شد بین رانندگان و سرنشینان دو خودرو درگیری لفظی پیش آمده و در این حین راننده خودروي پژو و سرنشین آن به وسیله چاقو سرنشینان خودروي دیگر را که دو برادر بودند، بشدت مجروح کردند که یکی از مصدومان هنگام انتقال به بیمارستان فاطمی جان باخت و قاتلان از محل متواری شدند. در ادامه پس از انجام کار پلیسی و فنی قاتل‌ها در کمتر از یک ساعت از وقوع قتل شناسایی و دستگیر شدند و در تحقیقات پلیسی هدف از قتل را درگیری لفظی عنوان و به جرم خود اعتراف کردند.  ناصر عتباتی، دادستان انقلاب و عمومی مرکز استان اردبیل نیز گفت: درگیری فیزیکی بین رانندگان دو خودرو در منطقه پیرمادر شهر اردبیل زمانی به وقوع پیوست که آنها بر سر نحوه رانندگی و مسأله‌ای جزیی اقدام به پرخاشگری کرده و کنترل خشم خود را از دست دادند؛ پرونده این قتل هم اکنون در حال بررسی است.

 


تعداد بازدید :  560