شماره ۱۳۴۱ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۹ بهمن
صفحه را ببند
دانشکده
وسایل کمک‌آموزشی
حسام حیدری -طنزنویس

آیا شما هم دانشجویی هستید که از کلاس‌رفتن تنفر دارید؟ آیا کلاس‌های هشت صبح برایتان از مرگ تدریجی بر اثر یک بیماری ناشناخته دردناک‌تر است؟ آیا وقتی کلاس از یک‌ساعت می‌گذرد؛ دوست دارید مغز استاد را با شات‌گان منفجر کنید؟ آیا حاضرید با تریلی برخورد کنید و دل و روده‌تان تو در و دیوار بپاچد ولی بعد از ناهار سر کلاس نروید؟
برای درمان شما برنامه ویژه‌ای داریم. مشکل شما این است که درس را به صورت تئوری و بدون استفاده از هیچ‌گونه وسایل کمک‌آموزشی یاد می‌گیرید. درصورتی که امروزه استفاده از وسایل کمک‌آموزشی نقش مهمی در علاقه‌مندکردن دانشجویان به تحصیل دارد و در همه جای جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وسایل کمک‌آموزشی از نظر سبک و ساختار به دو گروه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تقسیم می‌شوند که سعی می‌کنیم در ادامه آنها را معرفی کرده و روش استفاده از آنها را توضیح دهیم:
وسایل کمک‌آموزشی نرم‌افزاری شامل: انگری بردز، کلش آو کلنز، کوئیز آو کینگ، اینستاگرام و تلگرام
نکته: نصب نرم‌افزارهای دیگر درصورتی که کارت حافظه گوشی جا داشته باشد، بلامانع است.
وسایل کمک‌آموزشی سخت‌افزاری شامل: قلیان همراه با تنباکو دو سیب، کباب‌پز با موتور چرخان و 6 عدد سیخ برای جوجه و 6 عددد سیخ برای کباب کوبیده، زیرانداز حصیری برای 6 مترمربع، منچ و مارپله، طناب برای درست‌کردن تاب یا شمع و گل و پروانه، وسایل آرایش و سرمه و سفید‌آب، تشت آب گرم و گلبرگ، سیب‌زمینی پشندی، زیرسیگاری، کلیپس و گل‌ سر، ژله پرتقالی، آدامس خرسی در طمع‌های مختلف، راکت بدمینتون، دریل همراه با مته هشت، تخمه آفتابگردان، گوش پاک‌کن، دف و کمانچه، مایو، دماغ‌گیر و عینک شنا، ظرف شکلات‌خوری کریستال، کرم مرطوب‌کننده، پشتی، آفتابه (در طرح و رنگ‌های مختلف)، لحاف کرسی، ناخن‌گیر و سوهان ناخن، بادمجان ترشی، نخ دندان 5متری حاوی فلوراید، باتری قلم نیم‌قلم، چهارتاش فقط‌ هزار و...
نکته مهم: به همراه داشتن وسایل ذکرشده برای هر دانشجو الزامی است و دانشجویی که این وسایل را همراه خود نداشته باشد، بهتر است برود بمیرد.
طریقه نگهداری:
اسم خود را با برچسب روی تمام وسایل شخصی خود نوشته و آنها را در محل مشخصی در کلاس نگهداری کنید. هرگز مسواک و حوله و وسایل شخصی خود را به دیگران قرض ندهید اما قلیان را به استاد تعارف بزنید و از او دنگ بگیرید.
جوجه‌ها را قبل از به سیخ‌کشیدن در پیاز و آبلیمو بخوابانید. (استفاده از زعفران درصورت داشتن وسع مالی برای مزه‌دارکردن بلامانع است) برای بادزدن کباب‌ها می‌توانید از جزوه دانشجویان درسخوان استفاده کنید.
هیچ‌وقت بادمجان ترشی را روی میز استاد نگهداری نکنید. این کار علاوه بر این‌که باعث پخش‌شدن بوی آن در سالن دانشگاه می‌شود، احتمال ناخنک‌زدن استاد به آن را نیز افزایش می‌دهد.
در حفظ و نگهداری کلاس دقت کرده و پوست تخمه را روی زمین نریزید.
آب جوش کافی برای درست‌کردن چای همراه داشته باشید، چون بعد از جوجه خیلی می‌چسبد.
در هنگام بازکردن در دوغ دقت کنید که گاز نداشته باشد و تاریخ انقضای تمام مواد را چک کنید.
برای درست‌کردن تاب، یک سمت طناب را به تخته وایت‌برد و سمت دیگر را به در ورودی ببندید. دقت کنید که گره‌ها کاملا محکم باشد و مسائل ایمنی را رعایت کنید تا از درس بیشتر لذت ببرید.
از چهار صندلی کنار پنجره به‌عنوان منطقه «اسموک آزاد» استفاده کنید.
عکس‌های سلفی را استوری کنید و دقت کنید که همه دانشجویان در عکس تگ شوند.
کندی کراش را با هم بازی کنید. دعوا نکنید. بچه‌های خوبی باشید. آفرین.


تعداد بازدید :  486