شماره ۱۳۴۱ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۹ بهمن
صفحه را ببند
خارج از گود‌

حمله یک نماینده مجلس به مهدی تاج| بهروز نعمتی، سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس در صحبت‌هایی بی‌سابقه درباره فدراسیون فوتبال و انتخابات کمیته المپیک، مسئولان این دو نهاد را به باد انتقاد گرفت و گفت: «در یکی از جلسات مجلس آقای وکیلی به مهدی تاج گفت اگر نمی‌توانی، ول کن برو!» وی همچنین اظهار داشت: «بعضی‌ها به‌ عنوان مستاجر به فوتبال آمده‌اند، فلان آقایی که در یک دستگاه بوده است با یک واسطه مدیر یک مجموعه شده و بعد همه‌کاره فدراسیون فوتبال می‌شود؛ این کم‌لطفی در حق فوتبال است. گلایه‌ها انجام شده است ولی متاسفانه گوش شنوایی وجود ندارد.»


کفاشیان در تایوان هم ناپدید شد| رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا در تایوان در حال برگزاری است و علی کفاشیان، سرپرست کمیته فوتسال نیز به این کشور سفر کرده است. اما در کمال تعجب کفاشیان طی یک هفته‌ای که تیم‌ملی در این کشور حضور داشته، هیچ ملاقاتی با ملی‌پوشان نداشته است. جالب این‌که از تیم اعزامی ایران هیچ‌کس خبری از سرپرست کمیته فوتسال ندارد. این اتفاق در جام‌جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا هم افتاد که غیبت کفاشیان در اردوی تیم‌ملی باعث ناراحتی اعضای تیم شده بود.


سفر تبلیغاتی کی‌روش به مشهد| کارلوس کی‌روش که چند هفته قبل در تهران برای کارمندان یک بانک خصوصی سخنرانی کرده بود، امروز برای شرکت در همایش دیگری مربوط به همان بانک به مشهد رفت. کی‌روش ظهر روز گذشته در مشهد و در هتل درویشی مستقر شد تا عصر در این همایش حضور پیدا کند. شهردار مشهد در تدارک برنامه‌ای برای دیدار با سرمربی تیم‌ملی است و همچنین تربیت بدنی آستان قدس نیز به دنبال فراهم‌کردن شرایط بازدید کی‌روش از ورزشگاه امام رضا(ع) است. سفر کی‌روش به مشهد در حالی صورت گرفت که بازی‌های لیگ در حال برگزاری است و ظاهرا سرمربی تیم‌ملی علاقه‌ای به دیدن مسابقات ندارد.


تغییر در مدیریت ورزشگاه آزادی| با حکم حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، ناصر محمودی‌فر به‌عنوان مدیر جدید مجموعه ورزشی آزادی تهران منصوب شد. پیش از این سید حسن طباطبایی مدیریت این مجموعه را بر عهده داشت. مراسم تودیع و معارفه مدیر مجموعه ورزشی آزادی عصر روز گذشته در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور برگزار شد تا محمودی‌فر رسما فعالیت خود را در مجموعه ورزشی آزادی آغاز کند. همچنین با حکم کریمی، طباطبایی به‌عنوان مشاور مدیرعامل در امورمجموعه‌های ورزشی منصوب شد.


تعداد بازدید :  236