شماره ۱۳۴۱ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۹ بهمن
صفحه را ببند
روی خط خبر

نوه امام(ره):مسئولان اجازه ندارند برای زندگی مرفه از بیت‌المال بردارند
تسنیم|  یادگار امام‌خمینی(ره) تأکید کرد: خداوند به مسئولان اجازه هر کاری را نداده که از بیت‌المال برای داشتن زندگی مرفه برای خود استفاده کنند و زیر یوغ استکبار بروند و عزت مردم را لگدمال کنند.
حجت‌الاسلام‌ سیدعلی خمینی در دیدار جمعی از اصحاب رسانه استان قم گفت: اصلاحی که رژیم پهلوی پیش از سقوط در پیش‌ گرفته بود، دیگر فایده‌ای نداشت؛ چراکه ارزش‌های غالب جامعه با اصلاحاتی که رژیم در پی انجام آن بود، تفاوت داشت و همین امر نیز سبب نابودی رژیم شاه شد. یادگار امام راحل مهمترین کار پیامبران را کار فرهنگی دانست و گفت: امروز مهمترین اقدامات نیز باید در عرصه فرهنگی اتفاق بیفتد، چراکه نباید حکومت مادی در جامعه حاکم شود و با حاکم‌شدن نگاه مادی دیگر حکومت دینی بی‌معنا می‌شود. او شرایط اقتصادی فعلی را به‌مراتب بهتر از دهه60 دانست و ابراز کرد: باید برای نسل جدید شرایط اقتصادی دهه60 تبیین شود، تا بدانند که شرایط فعلی کشور با اقتصادی جنگ‌زده و کپنی بسیار متفاوت است.  یادگار امام‌خمینی(ره) ادامه داد: خداوند به مسئولان اجازه هرکاری را نداده که از بیت‌المال برای داشتن زندگی مرفه برای خود استفاده کنند یا زیر یوغ استکبار بروند و عزت مردم را لگدمال کنند.

 

مولاوردی درباره  پرونده دختران معترض به حجاب:پیگیری‌هایمان نتیجه نداده است
ایلنا | دستیار ویژه رئیس‌جمهوری در امور شهروندی در رابطه با پرونده دختران معترض به حجاب تأکید کرد: هنوز پیگیری که منتج به نتیجه بشود را نداشتیم اما پیگیر هستیم؛ اطلاع دقیقي از بازداشتی‌ها نداریم الا آنچه در رسانه‌ها اعلام شد. شهیندخت مولاوردی در رابطه با پیگیری‌های  صورت‌گرفته برای بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر گفت: وزیر کشور از جانب رئیس‌جمهوری مأمور به تهیه گزارش بود که گزارش را تحویل دادند. پیگیری لازم به‌صورت مجموعه‌ای و به ‌صورت فردی را داشته‌ایم که الحمدلله به نتیجه رسیده است تا جایی که اطلاع دارم اکثریت بازداشت‌شده‌ها آزادشده‌اند؛ البته پیگیر هستیم اگر دلیل خاص و محکمه‌پسندی وجود ندارد، باید الباقی افراد هم آزاد شوند. او در بیان دلیل چنین اقداماتی گفت: این‌گونه پدیده‌ها علل مختلفی دارند که متناسب با آن علل باید رفتار خود را تنظیم کنیم و با هر یک از آنها همان رفتار متناسب را داشته باشیم؛ نمی‌توانیم حکم کلی دهیم باید دید این حرکات با چه هدفی صورت گرفته است.

 

از سوی حفاظت اطلاعات سپاه مطرح شد  تلاش سرویس‌های جاسوسی  برای نفوذ به سپاه
تسنیم|  معاون سازمان حفاظت اطلاعات سپاه با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هوشمندانه سازمان حفاظت اطلاعات سپاه در ناکام‌ساختن دشمن برای نفوذ در این نهاد گفت: پنجه در پنجه سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی بزرگ جهان انداخته‌ایم. سردار حسن امامی درباره جایگاه و ابعاد سازمان حفاظت اطلاعات سپاه گفت: مجموعه سپاه به دلیل نقش، جایگاه و رسالت خطیر و مهمی که در پاسداری از دستاوردهای انقلاب دارد، همواره مورد توجه و هجوم دشمنان انقلاب بوده و هست؛ از این‌رو دشمنان از بدو تشکیل تلاش کردند بتوانند از درون و بیرون ضرباتی را به سپاه وارد کنند. بحث رخنه و نفوذ همچنان در دستورکار آنهاست و به اشکال مختلف درصدد تخریب مجموعه سپاه هستند و همچنان این امر در دستور کارشان قرار دارد. در مجموع، خدمت همکاران در سپاه و دلسوزان انقلاب این نوید را می‌دهم که مجموعه سازمان حفاظت اطلاعات توانسته با بهره از تجربه بیش از سه دهه و با همه ظرفیت‌های خود یک مجموعه توانمند و هوشمند داشته باشد. وی همچنین افزود: در مقابله با تهدیدات و آسیب‌هایی که امروز متوجه سپاه است، پنجه در پنجه سرویس‌های اطلاعاتی بزرگ جهان، ازجمله سیا و موساد و برخی سرویس‌های دیگر که اهداف خاصی را در کشور و سپاه دنبال می‌کنند، انداخته‌ایم و در مقابل اهداف و مقاصد شومی که آنها چه از حیث عامل‌گیری و چه جمع‌آوری اطلاعات و چه رخنه و نفوذ نسبت به سپاه داشته‌اند، ناکام‌شان کرده‌ایم.

امضای چند اصلاح‌طلب پای طرح سوال از روحانی
خبرآنلاین|  نماینده مردم تهران درباره امضای طرح سوال از رئیس‌جمهوری گفت: امضای ما سیاسی نبود. نام حجت‌الاسلام احمد مازنی، نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید در میان امضاکنندگان سوال از رئیس‌جمهوری به چشم می‌خورد. از او درباره دلیلش برای امضاي چنین طرحی پرسیدیم و مازنی گفت: ما در حال حاضر فقط این طرح سوال را امضا کردیم. او در پاسخ به این سوال که آیا این امضا به اختلاف‌ها و گلایه‌های فراکسیون امید از رئیس‌جمهوری ربط دارد، گفت: به هیچ عنوان این موضوع سیاسی نیست و دلیل امضای ما در موضوع سوال مشخص است. 


تعداد بازدید :  450