شماره ۱۳۴۳ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۳ بهمن
صفحه را ببند
میز خبر

با حکم رهبر معظم انقلاب«سیدرضا تقوی» به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد
پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری|  رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی را به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی منصوب کردند.
متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
با توجه به پایان مأموریت جناب حجة‌الاسلام عالمی در وزارت جهاد کشاورزی و با تقدیر از خدمات ایشان در دوره‌ی مسئولیت، جناب حجة‌الاسلام آقای سیّدرضا تقوی که از مدیران کارآمد و جهادی می‌باشند به نمایندگی در آن وزارت منصوب می‌کنم. شرح وظائف قانونی در احکام قبلی آمده و امید است با تحرک و نشاط کار که در جناب آقای تقوی مشهود است حضور ایشان به پیشرفت کارها در آن وزارت کمک موثر کند.
سیّدعلی خامنه‌ای
21/ بهمن‌ماه/ 1396

 

رئیس سازمان اطلاعات سپاه خبر داد: ایجاد گروهک‎های ضدامنیتی جدید
تسنیم|  رئیس سازمان اطلاعات سپاه از دستور کار دشمنان انقلاب اسلامی برای ایجاد گروهک‌های ضدامنیتی جدید خبر داد. حجت‌الاسلام حسین طائب، رئیس سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به حضور پرشمار مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت که بحمدالله در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، حضور پرشور مردم در این راهپیمایی عظیم مانند همیشه پشتوانه مردمی و اقتدار نظام را نشان داد و سبب تقویت همبستگی ملی شد. رئیس سازمان اطلاعات سپاه افزود: اشراف ما نشان می‌دهد در وقایع اخیر نیز گروهک‌های بدنام با هدایت دشمنان اصلی ملت؛ از مطالبات اقتصادی بحق مردم سوءاستفاده و تلاش کردند با تولید ناامنی خواسته‌های ملت را منحرف کنند. حجت‌الاسلام طائب ادامه داد که البته اقدامات آنها بی‌پاسخ نخواهد ماند و در وقت مناسب به آنها سیلی خواهیم زد. او با بیان این‌که «بدخواهان خارجی و داخلی بدانند سازمان اطلاعات سپاه خود را متعهد به حفظ امنیت و آرامش مردم دانسته و در تعامل و همکاری با سایر دستگاه‌های اطلاعاتی، مبارزه با ریشه‌های فساد و تبعیض را در دستورکار قرار داده است» تأکید کرد: قطعا دهه پنجم انقلاب که پیش روی ماست، به خواست خدا و همت مسئولان و مردم؛ تحت زعامت مقام معظم رهبری(حفظه‌ا...) روشن و سرشار از امید خواهد بود. رئیس سازمان اطلاعات سپاه در پایان ضمن تشکر از مردم عزیز در همکاری با سازمان اطلاعات سپاه از آنها خواست که اطلاعات سپاه را همچون گذشته در مبارزه با مفسدین بالاخص کارگزاران فاسد، اطرافیان و منسوبان آنها یاری دهند.

 

وزیر کشور:تمامی جزایر هرمزگان باید طرح توسعه داشته باشند
فارس|  وزیر کشور با بیان این‌که تمامی جزایر باید با توجه به ویژگی و ظرفیت‌های خود طرح توسعه داشته باشند، از آمادگی برای پرداخت تسهیلات مشاغل خرد در جزایر منوط به داشتن طرح‌های مشخص خبر داد. عبدالرضا رحمانی‌فضلی پس از بازدید از جزایر چهارده‌گانه استان هرمزگان در نشست کارگروه توسعه جزایر استان هرمزگان اظهار داشت: جزایر استان هرمزگان باید طرح توسعه داشته باشند تا 10‌سال آینده را پیش‌بینی کنیم و هدف‌گذاری‌ها و پروژه‌ها نیز متناسب با این طرح‌ها تعیین شوند. او افزود: تمامی پروژه‌هایی که تعریف شده مورد استفاده قرار خواهد گرفت اما اگر طرح توسعه دقیق نداشته باشیم، نمی‌توانیم منسجم مسائل را دنبال کنیم. وزیر کشور تصریح کرد: تمام پروژه‌هایی که برای این جزایر پیش‌بینی شده دستگاه‌ها در اولویت خود قرار دهند و نیازی نیست و قرار هم نیست برای انجام این پروژه‌ها اعتبار جدید بگیریم. همه دستگاه‌ها موظف و مکلف هستند تمام این پروژه‌ها را در اولویت دستگاه خود قرار دهند. رحمانی‌فضلی در پایان از آمادگی برای پرداخت تسهیلات مشاغل خرد در جزایر منوط به داشتن طرح‌های مشخص خبر داد.

 

جانشین فرمانده سپاه:می‌توانیم جهنمی برای صهیونیست‌ها ایجاد کنیم
تسنیم|  جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز از همین نقطه می‌توانیم همه پایگاه‌های آمریکا در منطقه را نابود کنیم و جهنمی برای صهیونیست‌ها ایجاد کنیم. سردار حسین سلامی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در جهان اسلام با خواست آمریکا و انگلیس شکل یافته و آنها از جهان اسلام یک گورستان ساخته بودند. شما داستان سیطره جهان استکبار بعد از جنگ جهانی دوم را شنیده‌اید، داستان غم‌انگیز کشتار مسلمانان در جنگ‌هایی را که انگلیس راه انداخت شنیده‌اید و نقش آمریکا و انگلیس در تشکیل رژیم صهیونیستی را می‌دانید یا از شکست‌های ارتش‌های عربی از رژیم صهیونیستی به‌واسطه حمایت آمریکا، آگاه هستید.

 


تعداد بازدید :  370