شماره ۱۳۴۷ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۸ بهمن
صفحه را ببند
دکتر حسن آصفی، مدير عامل جمعيت هلال احمر استان قزوين:
آمادگی هرچه بیشتر تیم‌های قزوین در پاسخ به حوادث الزامی است

دوره آموزشی «زندگی در شرایط سخت» ویژه تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری با حضور مسئولان استانی و کشوری در قزوین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین، جهت ارتقای سطح توانایی و کسب مهارت‌های لازم به منظور غلبه و تطبیق با شرایط غیرمتعارف از جمله حوادث و سوانح، اعضای تیم‌های امدادی استان‌های قم، قزوین، تهران، البرز، گیلان و مازندران در این دوره شرکت کردند. حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین در این دوره آموزشی بر لزوم و اهمیت برگزاری آن تأکید کرد و آمادگی هرچه بیشتر تیم‌ها را در پاسخ به حوادث
 خواستار شد.
در ادامه فرهاد ارجمندی معاون بهداشت و درمان جمعیت هلال‌احمر استان قزوین گفت: اردوی منطقه‌ای بقا در شرایط سخت، ویژه تیم‌های عملیات بهداشت و درمان اضطراری متشکل از پزشک، پرستار، ماما و کارشناسان بهداشت محیط، تغذیه و روان‌شناسی برگزار می‌شود. وی آشنایی با سامانه بهداشت و درمان اضطراری را جزو عناوین آموزشی این دوره بیان کرد و ایجاد سرپناه اضطراری در شرایط سخت، جهت‌یابی طبیعی در روز و شب و همچنین مسیریابی را از دیگر عناوین این دوره بر شمرد.
معاون بهداشت و درمان جمعیت هلال‌احمر استان قزوین در پایان اضافه کرد: تیم‌‌ها در کارگاه‌‌های تئوری و عملی، تثبیت و انتقال مصدوم در حوادث و شرایط سخت شرکت می‌کنند.

 


تعداد بازدید :  110