شماره ۱۳۴۷ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۸ بهمن
صفحه را ببند
ورزش جهان

بایرن هم به صف مشتریان ایکاردی اضافه شد| در حالی ‌که باشگاه اینتر در تلاش است قرارداد جدیدی را به مائورو ایکاردی پیشنهاد دهد تا او را برای ماندن در این تیم ایتالیایی متقاعد کند، باشگاه‌هایی همچون منچستریونایتد، پاری‌سن‌ژرمن و رئال‌مادرید وضع این بازیکن را زیر نظر دارند و حالا خبر می‌رسد که بایرن‌مونیخ هم به صف مشتریان ایکاردی اضافه شده است. گفتنی است بایرن هم آماده است 110‌میلیون یورو بند فسخ قرارداد ایکاردی را با پرداخت فعال کند.
کنترل ۳ دقیقه‌ای هواداران جام‌جهانی ۲۰۱۸ در مرزهای کالینینگراد| زمان کنترل هواداران فوتبال در مرزهای ورودی کالینینگراد جهت تماشای دیدارهای جام‌جهانی 2018 روسیه فقط 3 دقیقه خواهد بود. اداره کنترل‌های مرزی روسیه همچنین پیش‌بینی کرد که بیشترین ورود خارجی‌ها به شهر کالینینگراد در زمان جام‌جهانی 2018 فوتبال از مرزهای زمینی با لهستان خواهد بود.
حمایت کریستیانو رونالدو از مسلمانان روهینگیا| کریستیانو رونالدو حمایت خود را از مسلمانان روهینگیا اعلام کرد، اقلیتی که در جریان حملات ارتش میانمار مورد شکنجه و آسیب‌های جسمی قرار گرفته‌اند. رونالدو که خود چهار فرزند دارد با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی تويیتر و اینستاگرام نوشت: «دنیایی که همه ما فرزندان‌مان را دوست داریم. لطفا کمک کنید. #روهینگیا #پناهنده.» رونالدو زیر این پیام خود همچنین لینک صفحه موسسه «Save the Children» را قرار داد تا مردم بتوانند کمک‌های نقدی خود را به منظور کمک به کودکان روهینگیا به این موسسه اهدا کنند.
اختلاف پوگبا و مورینیو| پل پوگبا به‌تازگی با سرمربی‌اش ژوزه مورینیو گپی داشته و با اعتراف به نارضایتی خود از پستش و شیوه بازی منچستریونایتد از آقای خاص خواسته که در آرایش تاکتیکی شیاطین سرخ تجدیدنظر کند و به او آزادی عمل بیشتری بدهد.
پیراهن منچستریونایتد هدیه به کونته| در جریان نشست خبری آنتونیو کونته سرمربی چلسی قبل از بازی با ‌هال سیتی در جام حذفی اتفاق جالبی رخ داد و هوادار جنجالی ایتالیایی که این فصل نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است از درگیری آنتونیو کونته و ژوزه مورینیو استفاده کرد و پیراهن یونایتد را با نام آنتونیو کونته به این مربی هدیه داد. آنتونیو کونته نیز واکنشی به این ماجرا نداشت و تنها سعی کرد همه چیز را طبیعی جلوه دهد و واکنشی به این اتفاق نداشته باشد. این خبرنگار قبلا نیز پیراهن یونایتد با نام آنتونیو کونته را به مورینیو داده بود که با واکنش زیادی همراه بود.


تعداد بازدید :  232