شماره ۱۳۴۷ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۸ بهمن
صفحه را ببند
ذره‌بين

شهادت مرزبان تایبادی در مرز میرجاوه
سرباز حسن ارحمی در حین پایش نوار مرزی به درجه رفیع شهادت نایل آمد. سرباز حسن ارحمی بیست‌و‌دوم بهمن‌ماه در حین پایش و کنترل نوار مرزی میرجاوه واقع در استان سیستان‌وبلوچستان شهید شد. شهید ارحمی مجرد، ساکن شهر تایباد از توابع استان خراسان‌رضوی بوده که در زادگاهش تشییع و به خاک سپرده شد.

دستگیری اعضای 2 باند خانوادگی سرقت مسلحانه
فارس| راز سوءاستفاده از 5 کودک برای سرقت برملا شد. اتمام بنزین دو خودروی سرقتی باعث شد تا پلیس موفق به شناسایی اعضای دو باند خانوادگی سرقت مسلحانه در غرب تهران شود.
سرهنگ رضا بستو رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درخصوص این خبر گفت: ساعت ۳ بامداد روز جمعه عوامل گشت ماموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر حین گشت‌زنی‌های شبانه خود در شهرک دریا به دو خودروی پراید سفید و مشکی‌رنگ مشکوک شدند که در جنب بلوار پارک شده بود. ماموران اقدام به بررسی موضوع کردند که مشخص شد ۹نفر داخل دو پراید حضور دارند.
در بررسی بیشتر ماموران مشخص شد داخل دو پراید ۵نفر خردسال و نوجوان با سنین متفاوت و ۲ زن و ۲ راننده مرد حضور دارند. پس از این‌که ماموران از سرنشینان این دو پراید موضوع را پرسش کردند، آنها مدعی شدند خودرو‌ها بنزین تمام کرده و فرد دیگری که تا پیش از رسیدن پلیس در خودرو حضور داشته است، برای آوردن بنزین محل را ترک کرده است.
این تمامی ماجرا نبود و پس از این ماموران با استفاده از سیستم استعلام، اطلاعات خودروها را بررسی کردند که مشخص شد هر دو خودرو طی دو روز گذشته ثبت سامانه سرقتی شده است و صاحبان آن در مراجع انتظامی سرقت خودروی خود را به ثبت رسانده‌اند.
بازرسی دقیق در محل از خودروها به عمل آمد که یک کلت‌کمری با هفت عدد فشنگ و دو عدد خشاب، سلاح‌های سرد، ۲۰ عدد کلید‌های مختلف منزل و مدارک جعلی کشف شد.
ماموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر در تحقیقات خود از فرد دیگری که تا پیش از رسیدن پلیس در خودرو حضور داشت، سوال کردند و مشخص شد که او نیز برای کشیدن بنزین از خودروهای داخل خیابان محل را ترک کرده که با دیدن اوضاع از محل متواری می‌شود. تحقیقات برای مشخص‌شدن موضوع همچنان در جریان است.

آتش‌سوزی در ساختمان ۳ طبقه در شهرری
شهروند| آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در شهرری توسط آتش‌نشانان مهار و کاملا خاموش شد. ساعت 13:36 روز پنجشنبه  طی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در شهرری، فلکه دوم دولت‌آباد، خیابان شهیدبهشتی، آتش‌نشانان ایستگاه 14 و 79 بی‌درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.
بهنام ریاضی؛ معاون منطقه 7 عملیات آتش‌نشانی که به همراه نیروهای اعزامی در محل حادثه حضور یافته بود، درباره جزییات این حادثه اظهار کرد: قسمت اتاق پذیرایی یک واحد مسکونی 70 مترمربعی در طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه، آتش گرفته و زبانه‌های آتش به سرعت درحال سرایت به نقاط دیگر واحد مسکونی بود. آتش‌نشانان به سرعت جریان برق و گاز ساختمان مسکونی را قطع کرده و پس از ایمن‌سازی کامل، به تجهیزات تنفسی مجهز شدند و به وسیله لوله‌های آبرسانی، عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.
معاون منطقه 7 عملیات آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای آتش‌نشانی با بکارگیری تجهیزات فردی وارد ساختمان شدند و پس از جست‌وجو، تعدادی از اهالی ساختمان را به محلی امن در خارج از ساختمان منتقل کردند.
در این حادثه به هیچ‌یک از ساکنان ساختمان مسکونی آسیبی نرسید و آتش‌نشانان با تلاش همه‌جانبه، آتش‌سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند و از سرایت شعله‌های آتش به نقاط دیگر واحد مسکونی جلوگیری به عمل آوردند.

 


تعداد بازدید :  333