شماره ۱۳۴۷ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۸ بهمن
صفحه را ببند
خارج از گود‌

علیپور در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا|  علی علیپور که زننده دو گل تیمش در جدال مقابل نسف قارشی ازبکستان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا بود، با اعلام ترکیب تیم منتخب در آن قرار گرفت تا هفته جالب توجهی را پشت سر بگذارد. علیپور که در این فصل با آماری خیره‌کننده و عملکردی درخشان با 17 گل زده در صدر جدول گلزنان فصل هفدهم فوتبال ایران قرار دارد، این هفته را با گلزنی برابر صنعت نفت آبادان آغاز کرد. اتفاقی که باعث شد تا خبر انرژی‌بخش حضور در اردوی تیم‌ملی را پیش از بازی مقابل نسف قارشی بشنود و با روحیه بالا خود را مهیای این جدال کند. او حالا در تیم منتخب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا نیز قرار گرفته است.
صعود تیم‌ملی فوتبال در رنکینگ فیفا|  سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان در ماه فوریه ‌سال 2018 را منتشر کرد که بر این ‌اساس تیم‌ملی ایران با یک پله صعود نسبت به دوره قبل با 790 امتیاز در جایگاه سی‌وچهارم جهان قرار گرفته است. با وجود این شاگردان کارلوس کی‌روش همچنان برترین تیم آسیا هستند. در این رده‌بندی آلمان همچنان صدرنشین است و برزیل و پرتغال در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.
حمله رئیس آکادمی استقلال به فردوسی‌پور|  صادق ورمزیار، رئیس آکادمی باشگاه استقلال درباره ماجرای جعل هویت از سوی یکی از بازیکنان تیم پایه استقلال توضیحاتی را ارایه کرد. او گفت: «من از هجمه ایجاد‌شده برای این بازیکن واقعا تعجب می‌کنم. با حکم کمیته‌ انضباطی توکلی سه ماه محروم شده اما باشگاه استقلال به دلیل مطلع‌نبودن از ماجرا دچار محرومیت نشده است. این بازیکن فصل گذشته از صبای قم به استقلال آمد و ما شناسنامه او، پدر و مادرش و مسائل مربوط را بررسی کردیم. نام او حسین توکلی بود و برای ما به میدان رفت؛ بعدا معلوم شد که در گذشته با اسمی دیگر بازی می‌کرده است. شروع ماجرا هم از برنامه نود بود. آقای فردوسی‌پور! تعلقات رنگی شما معلوم است.»
فروغ عباسی در مارپیچ کوچک چهل‌و‌نهم شد|  در ادامه هفتمین روز از بیست‌و‌سومین دوره المپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ‌یانگ کره‌جنوبی از صبح روز گذشته رقابت اسکی آلپاین بانوان در ماده مارپیچ کوچک آغاز شد و فروغ عباسی نماینده ایران در پایان با زمان 2 دقیقه و 4 ثانیه و 6 صدم ثانیه به‌ عنوان چهل‌و‌نهم دست یافت. در این بخش ۵۴ اسکی‌باز توانستند از خط پایان عبور کنند. عباسی در دوره گذشته بازی‌های المپیک زمستانی در سوچی روسیه به‌عنوان چهل‌و‌هشتم دست یافته بود.

 


تعداد بازدید :  256