شماره ۱۳۴۷ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۸ بهمن
صفحه را ببند
ویترین ایران

هند به روپیه در ایران سرمایه‌گذاری می‌کند
مهر| یک منبع آگاه هندی اعلام کرد که دولت هند به سرمایه‌گذاران این کشور این اجازه را می‌دهد که به جای استفاده از دلار و یورو برای سرمایه‌گذاری در ایران، از روپیه استفاده کنند. یک منبع آگاه در این‌باره گفته است که تا به‌حال مجوز سرمایه‌گذاری به رویپه برای هندی‌ها در خارج از این کشور فقط در نپال و بوتان صادر شده است و اکنون به دلیل یکسری محدودیت‌هایی که روی ایران اعمال شده، اجازه سرمایه‌گذاری در ایران به روپیه به میان آمده و سرمایه‌گذاری در ایران توسط تجار هندی به دلار و یورو کنار گذاشته می‌شود.

لوک اویل روسیه به ایران می‌آید
ایرنا| وحیدعلی اکبروف رئیس شرکت نفت لوک اویل روسیه ابراز امیدواری کرد که در طول 4ماه آینده با ایران قراردادی برای بهره‌برداری از چند چاه نفتی امضا کند. او در مورد امکان امضای قرارداد بهره‌برداری از چند چاه نفتی در ایران در ماه مارس (ماه آینده میلادی) اعلام کرد: فرصت کم است و ماه آینده نمی‌توانیم قرارداد را امضا کنیم.

حذف پروازهای چارتری
مهر|  علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت‌های هواپیمایی لازم است نسبت به مدیریت فروش خود با هدف حذف تدریجی پروازهای چارتری اقدامات لازم را انجام دهند. او با بیان این‌که میزان جابه‌جایی‌ها در ۱۰ماه گذشته نسبت به مدت مشابه‌ سال گذشته ۹‌درصد افزایش یافته است، گفت: با مسئولیت‌پذیری بیشتر تمامی بخش‌های دخیل در سرویس‌دهی به مردم در حوزه حمل‌ونقل هوایی امکان پیشرفت سریع‌تر و تضمین حرکت به سمت توسعه و تعالی در جهت برآوردن انتظارات مردم میسر است.

 


تعداد بازدید :  244