شماره ۱۳۴۸ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۹ بهمن
صفحه را ببند
خبر

محمد توکلی طراح و گرافیست صبح ۲۸ بهمن پس از تحمل یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت. او از ‌سال ۹۳ درگیر بیماری کبدی و مدتی نیز در بیمارستان نمازی شیراز بستری بود. توکلی طراح لوگو و کتاب‌های مختلفی بود و همچنین فعالیت‌هایی در حوزه عکاسی مطبوعاتی داشت. محمد توکلی فرزند احمد توکلی نماینده سابق مجلس است. پیکر محمد توکلی امروز یکشنبه ۲۹ بهمن‌ماه در تهران تشییع می‌شود.

ششمین مراسم کتاب‌ سال لاک‌پشت پرنده، اهدای نشان‌های طلا و نقره همراه با جشن صورتک‌ها و لباس شخصیت‌های داستانی روز یکشنبه ششم اسفند ساعت 18 در شهرکتاب مرکزی برگزار می‌شود. نشان‌های طلا، نقره و ویژه لاک‌پشت پرنده، در آیینی با حضور گروهی از نویسندگان، تصویرگران، مترجمان و ناشران کتاب کودک و نوجوان، به پدیدآورندگان کتاب‌های برگزیده و چهره‌های موثر در زمینه فرهنگ و کتاب کودک و نوجوان اهدا می‌شود.

فیلم سینمایی «درساژ» نخستین ساخته بلند سینمایی پویا بادکوبه به تهیه‌کنندگی روح‌الله برادری و سمیرا برادری برای حضور در بخش رقابتی «نسل» جشنواره بین‌المللی برلین آماده نمایش شد. مراحل ضبط موسیقی «درساژ» در استودیو دانشگاه UCLA کالیفرنیا با آهنگسازی شهاب پارنج به تازگی به پایان رسیده و این فیلم هم‌اکنون آماده حضور در جشنواره برلین است. همچنین «درساژ» در بخش جایزه بهترین فیلم اول هم در این رویداد بین‌المللی به رقابت می‌پردازد.

هادی حجازی‌فر که یکی از بازیگران مطرح و شناخته‌شده این روزهای سینماست، به‌عنوان بازیگر اصلی جدیدترین اثر علی عطشانی با عنوان «کاتیوشا» ایفای نقش می‌کند. فیلمبرداری فیلم جدید علی عطشانی که به تازگی در مشکین‌دشت استان البرز آغاز شده بود، این روزها در تهران ادامه دارد. «کاتیوشا» یک اثر کمدی پربازیگر به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی عطشانی است که فیلمنامه آن را مهدی‌علی میرزایی براساس طرحی از مهراب قاسم‌خانی نوشته است.

پوستر بخش مسابقه سینمای سعادت سی‌وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر با طراحی حمیدرضا بیدقی رونمایی شد.


تعداد بازدید :  518