شماره ۱۳۴۸ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۹ بهمن
صفحه را ببند
خارج از گود‌

قطعی‌شدن دعوت شمسایی به تیم‌ملی فوتسال|در طول یک‌سال گذشته صحبت‌های زیادی مبنی بر بازگشت وحید شمسایی برای ارتقای رکورد گلزنی در فوتسال ‌ملی و فاصله گرفتن از فالکائو، ستاره فوتسال برزیل مطرح شد. حدود یک ماه پیش بود که فالکائو پس از بازگشت دوباره به تیم فوتسال برزیل توانست رکورد ۳۹۲ گل وحید شمسایی را بشکند و با فاصله چهار گل بیشتر، آقای گل فوتسال دنیا شود. در جلسه‌ای که در فدراسیون فوتبال با حضور مهدی تاج برگزار شده است، مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیم گرفتند تا با برگزاری دو دیدار در اسفندماه و دو دیدار در اردیبهشت‌ماه ‌سال آینده از وحید شمسایی برای حضور در تیم‌ملی فوتسال دعوت کنند. درحال حاضر با تیم‌هایی نظیر قطر، دانمارک، فیلیپین، تاجیکستان و ... مذاکره شده تا در ایران برای برگزاری دیدار دوستان حضور پیدا کنند.
نخستین مدال ایران در دوچرخه‌سواری پیست قهرمانی آسیا| در دومین روز از مسابقات دوچرخه‌سواری پیست قهرمانی آسیا 2018 رقابت اسکرچ رده بزرگسالان و جوانان برگزار شد که در پایان آروین گودرزی موفق به کسب مدال نقره برای ایران شد. این نخستین مدال ایران در مسابقات دوچرخه‌سواری پیست ۲۰۱۸ آسیاست. گودرزی پس از کسب مدال نقره اسکرچ قهرمانی آسیا گفت: «مسابقه سنگینی بود. نزدیک ۵‌سال بود که در پیست رکاب نزده بودم. لطف خدا و دعای مردم بود که باعث شد خوب رکاب بزنم. حریف چینی‌ام که اول شد تمرینات تخصصی پیست داشته است، درحالی‌که من فقط برای تایم تریل و استقامت جاده تمرین داشتم.»
مرثیه برای فوتبال؛ پاس دسته‌سومی شد|  ‌در چارچوب هفته پایانی لیگ دسته دوم، 13 دیدار در گروه‌های A و B و C این رقابت‌ها برگزار شد. در دیدارهای گروه C این رقابت‌ها تیم پاس همدان در خانه شهرداری بم با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد تا با قرار گرفتن در رده نهم این گروه به لیگ دسته سه فوتبال ایران سقوط کند. سقوط قهرمان پیشین جام باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی رقم خورد که این تیم شانس آن را داشت که تحت شرایطی با پیروزی برابر شهرداری بم بتواند به مرحله پلی‌آف لیگ دسته دو صعود کند و برای صعود به لیگ دسته یک بجنگد.
گل توکلی بهترین گل آسیا| کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان جام ملت‌های فوتسال آسیا ویدیوی گل‌های برتر مسابقات را منتشر و نظرسنجی برای انتخاب برترین گل برگزار کرد. در پایان نظرسنجی سایت AFC گل فرهاد توکلی، ملی‌پوش فوتسال ایران به ژاپن در فینال مسابقات با ۵۰۷۶ رأی و ۵۸‌درصد کل آرا به‌عنوان برترین گل انتخاب شد. گل آپیوات، بازیکن تیم‌ملی تایلند نیز با ۱۹‌درصد آرا به‌عنوان دومین گل برتر معرفی شد.

 


تعداد بازدید :  488