شماره ۱۳۴۹ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۳۰ بهمن
صفحه را ببند
ایرانی‌ها، نقش اول لیگ هلند

در هفته بیست‌وچهارم لیگ هلند، تیم آلکمار که میهمان ناک به ردا مقابل میزبان خود به برتری دست یافت. آلکمار که از علیرضا جهانبخش در ترکیب خود بهره می‌برد، با نتیجه 3 بر یک میزبان خود را شکست داد تا با یک بازی کمتر نسبت به آژاکس، به فاصله 4 امتیازی این تیم در جدول برسد.
آلکمار این پیروزی مهم را مرهون درخشش علیرضا جهانبخش بود، چون این مهاجم ایرانی با یک ضربه تماشایی گل اول تیمش را در خانه به ردا به ثمر رساند و در ادامه بازی هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. جهانبخش در این بازی 11 گله شد و به دوقدمی بهترین گلزن فوتبال هلند در فصل جاری رسید. جهانبخش بعد از گلزنی در این بازی با انتشار تصویری در استوری اینستاگرامش ابراز امیدواری کرد که گل‌زنی‌هایش ادامه داشته باشد.
در ادامه رقابت‌های لیگ هلند، تیم هیرنفین توانست پی‌اس‌وی آیندهوون صدرنشین را متوقف کند. در این دیدار، رضا قوچان‌نژاد مهاجم ایرانی هیرنفین 90دقیقه برای تیمش بازی کرد.
گوچی که مدتی است رابطه خوبی با هواداران هیرنفین ندارد، با به ثمررساندن گل دوم این تیم در دقیقه 82 از شکست تیمش مقابل آیندهوون جلوگیری کرد. در جدول رده‌بندی اردویژه هلند تیم‌های آلکمار و هیرنوین رتبه‌های سوم و هشتم را در اختیار دارند.


تعداد بازدید :  309