شماره ۱۳۴۹ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۳۰ بهمن
صفحه را ببند
خارج از گود‌


انتشار تصاویر بازی فوتسال زنان ایران و روسیه| روز شنبه تیم‌ملی فوتسال زنان ایران مقابل تیم‌ملی روسیه نایب قهرمان جهان قرار گرفت و با نتیجه دو بر یک پیروز این دیدار شد. درحالی ‌که به عکاسان ایرانی اجازه فیلمبرداری و عکاسی از این دیدار داده نشده بود اما سایت کمیته فوتسال روسیه گزارش تصویری از این دیدار منتشر کرد و رسانه‌های ایرانی مجبورند عکس‌های مسابقه‌ای که در تهران برگزار شده را در سایت‌های روسی جست‌وجو کنند. همچنین مربی مرد تیم روسیه مانند مربی مرد تیم‌ملی ایتالیا در بازی گذشته، روی نیمکت تیمش نشست و این درحالی است که حضور زنان ایرانی برای تماشای مسابقه تا روز قبل از بازی مشخص نبود. گفتنی است، دومین بازی دوستانه دیروز با شکست تیم ایران همراه شد.
همسر پورحیدری، نایب‌رئیس فدراسیون بسکتبال|  رئیس فدراسیون بسکتبال طی حکمی نایب‌رئیس بانوان این فدراسیون را منصوب کرد. رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال طی حکمی فریده شجاعی را به‌عنوان نایب‌رئیس این فدراسیون منصوب کرد. در حکم رئیس فدراسیون برای فریده شجاعی آمده است: «نظر به تعهد تخصص و تجربه ارزشمند سرکار عالی بدین‌وسیله به سمت نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.» شجاعی دکترای فیزیولوژی ورزش، عضو هیأت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی است و پیش از این، 7‌سال نایب‌رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال را در کارنامه کاری خود دارد. او همسر مرحوم منصور پورحیدری است.
ملی‌پوش دوچرخه‌سواری در آسیا مدال گرفت|  محمد دانشور ملی‌پوش 24ساله دوچرخه‌سواری سرعت ایران رقابت خود را در ماده یک کیلومتر تایم تریل برگزار کرد و توانست ضمن رکوردشکنی صاحب مدال با ارزش برنز شود. دانشور در مرحله مقدماتی توانست با ثبت زمان 1: 01: 990 به‌عنوان صدرنشین از گروه خود به فینال مسابقات راه پیدا کند. دانشور در مسابقه فینال با ثبت زمان
1: 01: 870 ضمن رکوردشکنی پس از رکابزن ژاپنی و چین تایپه در رتبه سوم قرار گرفت. احسان خادمی دیگر نماینده کشورمان در این ماده به رتبه هفتم دست یافت.


تعداد بازدید :  295