شماره ۱۳۴۹ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۳۰ بهمن
صفحه را ببند
روی خط خبر

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی سانحه‌ سقوط هواپیمای مسافربری: مسئولان امکان تکریم و تشییع پیکرهای سرنشینان را فراهم کنند
پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری| رهبر معظم انقلاب در پی سانحه‌ سقوط هواپیمای مسافربری پیام تسلیتی صادر کردند. پیام رهبر انقلاب در پی سانحه‌ سقوط هواپیمای مسافربری به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
سانحه‌ مصیبت‌بار سقوط هواپیمای مسافربری که به جان‌باختن چندین نفر از هم‌میهنان عزیزمان انجامید دل‌ها را لبریز از اندوه و تأسف کرد. اینجانب مراتب تأثر عمیق و همدردی صمیمانه خود را با خانواده‌های داغدار آنان ابراز میدارم و صبر جمیل و اجر جزیل برای آنان و رحمت و مغفرت الهی برای جان‌باختگان از خداوند متعال مسألت می‌کنم. مسئولان ذیربط لازم است همه تلاش و همکاری خود را برای اقدام‌های لازم در این مورد به کار برند و امکان تکریم و تشییع پیکرهای آنان را فراهم سازند.
سیدعلی خامنه‌ای
۲۹ بهمن۱۳۹۶

تسلیت رئیس‌جمهوری در پی سانحه سقوط هواپیما
وزیر راه علل این حادثه را سریعا گزارش کند

دولت| رئیس‌جمهوری در پیامی سانحه بسیار تلخ سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران - یاسوج را که منجر به جان‌باختن عده‌ای از هموطنان عزیز شد، تسلیت گفت. متن پیام حسن روحانی به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
سانحه بسیار تلخ سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران - یاسوج که منجر به جان‌باختن عده‌ای از هموطنان عزیز ما شد، باعث تأثر فراوان گردید. اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدیده، این مصیبت را به ملت ایران تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منّان برای جان‌باختگان این حادثه رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و پاداش فراوان الهی مسألت دارم. لازم است وزیر راه‌و‌شهرسازی بر اساس قانون سازمان هواپیمایی کشوری با حضور و تشکیل ستاد بررسی سانحه در این سازمان ضمن مدیریت، پیگیری و انجام هماهنگی‌های لازم برای خدمات اورژانسی و امدادی توسط دستگاه‌های ذیربط، علل این حادثه را سریعا گزارش نماید و تمام اقدامات لازم برای پیشگیری از تکرار این‌گونه رخدادهای ناگوار به عمل آید.

وکیل متهم ردیف سوم نفتی خبر داد: تأیید حکم ۲۰‌سال حبس متهمان پرونده فساد نفتی
ایلنا| وکیل متهم ردیف سوم نفتی از تأیید حکم ۲۰‌سال حبس دو متهم نفتی در دیوان عالی کشور خبر داد. سجاد سعیدمهر با اعلام این خبر افزود: امروز مطلع شدم دیوان عالی کشور حکم ۲۰‌سال حبس موکلم حمید فلاح هروی و مهدی شمس‌زاده متهم ردیف دوم پرونده نفتی را تأیید کرده است. وی گفت: هنوز حکم صادره به بنده و دیگر وکلا ابلاغ نشده است. مهدی شمس‌زاده و حمید فلاح هروی متهمان ردیف دوم و سوم پرونده نفتی در ۱۵ جلسه علنی در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه محاکمه و به ۲۰‌سال حبس و رد مال
 محکوم شدند.

وکیل سازمان تأمین‌اجتماعی خبر داد: دومین جلسه دادگاه تجدیدنظرسعید مرتضوی در ۱۲ اسفند
ایلنا|  وکیل سازمان تأمین‌اجتماعی از برگزاری دومین جلسه دادگاه تجدیدنظر سعید مرتضوی در ۱۲ اسفندماه خبر داد. مجتبی نظری با اعلام این خبر گفت: امروز زمان دومین جلسه دادگاه تجدیدنظر ابلاغ شد و بر این اساس قرار است جلسه دادگاه در ۱۲ اسفند در شعبه ۶۸ دادگاه تجدیدنظر استان تهران برگزار شود. وی گفت: به احتمال زیاد این جلسه، آخرین رسیدگی به پرونده تأمین‌اجتماعی سعید مرتضوی در دادگاه تجدیدنظر باشد.

سیداحمد خاتمی خبر داد: هیأت‌رئیسه مجلس خبرگان ۲۲ اسفند انتخاب می‌شوند
ایلنا| عضو هیأت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری از برگزاری انتخابات هیأت‌رئیسه و کمیسیون‌های این مجلس در اجلاس رسمی خبرگان در اسفند خبر داد.سیداحمد خاتمی پس از نشست هیأت‌رئیسه مجلس خبرگان در دبیرخانه این مجلس با تبیین مباحث مطرح در این نشست گفت: اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری ۲۲ و ۲۳ اسفند برگزار می‌شود و هیأت‌رئیسه موظف است یک ماه قبل از اجلاس موضوعات مرتبط با آن را بررسی کند.او افزود: یکی از موضوعات مربوط به کمیسیون سیاسی است که چه موضوعاتی در اجلاس رسمی مجلس خبرگان مد نظر قرار بگیرد و از چه شخصیتی برای حضور در اجلاس دعوت شود؛ در این چارچوب این کمیسیون نامه‌ای در این‌باره نوشته بود که براساس آن هم موضوعات اجلاس و هم شخصیت مدعو مشخص شد.خاتمی گفت: ما در اجلاس آینده چون انتخابات مجدد هیأت‌رئیسه و کمیسیون‌ها را در پیش داریم بر طرح یک موضوع و دعوت از یک شخصیت متمرکز شدیم تا بتوانیم انتخابات را برگزار کنیم.


تعداد بازدید :  370