شماره ۱۳۴۹ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۳۰ بهمن
صفحه را ببند
در مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی پروژه 150 هکتاری بندرعباس آغاز شد

به گزارش روابط عمومی راه و شهرسازی هرمزگان، دکتر عباس آخوندی که به منظور بهره برداری و افتتاح پروژه های این حوزه به مناسبت دهه فجر به هرمزگان سفر کرده بود دستور اجرای این پروژه را صادر کرد.
مهندس غلامحسین شیری مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در حاشیه عملیات اجرایی این پروژه گفت: پروژه 150 هکتاری در ضلع جنوبی آزاد راه شهید رجایی واقع شده است که در اجرای آن قطعه های مسکونی، آموزشی، فرهنگی، مذهبی، ورزشی و تجاری در نظر گرفته شده است. وی با اشاره به اهمیت اجرای این طرح گفت: به دلیل کمبود زمین در شهر بندرعباس بعضا شاهد قیمت بالایی در بندرعباس هستیم که ما تلاش کردیم با آماده سازی زمین، شرایط را برای فروش آن و ساخت و ساز فراهم کنیم.
به گفته وی، اجرای این عملیات حباب قیمت ها را می شکند و توسعه شهر به طور متوازنی شکل خواهد گرفت. شیری ادامه داد، در اجرای این پروژه تمامی زیرساخت ها نیز در نظر گرفته شده است که در زمان تحویل این امکانات برای خریداران فراهم خواهد بود.
وی همچنین با اشاره به دیگر پروژه های آماده سازی گفت: آماده سازی زمین 350 هکتاری نیز آغاز شده که طبق برنامه ریزی قرار است در قالب زمین های ویلایی در اختیار متقاضیان قرار گیرد. به گفته مدیرکل راه و شهرسازی با اجرای این طرح ها تا سال 1420 مشکل مسکن در هرمزگان بویزه شهر بندرعباس مرتفع خواهد شد. وی خاطر نشان کرد، در پروژه آماده سازی 150 هکتاری 1600 قطعه 300 متری در نظر گرفته شده که خانه ها تا 4 طبقه احداث می شوند.
همچنین در اجرای طرح تمامی خدمات در نظر گرفته شده و شهر هوشمند از زمان اجرای طرح شاهد خواهیم بود.

 


تعداد بازدید :  318