شماره ۱۳۶۸ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۳ اسفند
صفحه را ببند
تئاتر

انتخاب هیأت‌مدیره کانون نمایشنامه‌نویسان خانه تئاتر ۲۱ اسفند برگزار شد و طی آن محمدامیر یاراحمدی به‌ عنوان رئیس این کانون انتخاب شد.

سعید داخ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون قصد دارد كه در نیمه نخست ‌سال ۹۷ نمایش «سیندرلا» را در مقام کارگردان روی صحنه ببرد. نویسنده نمایش «سیندرلا» علیرضا حنیفی است که آن را برای گروه کودک و نوجوان نوشته و سعید داخ گروه سنی نمایش را تغییر داد و حنیفی این نمایشنامه را بازنویسی کرد.

هستی مهدوی‌فر، بازیگر جوان سینما، به نمایش «زهر ماری» کار جدید گروه تئاتر بداهه به کارگردانی علی احمدی پیوست که قرار است از فروردین ٩٧ در تماشاخانه پالیز به صحنه برود.

رامین پرچمی نمایشنامه‌خوانی متن «بی‌مرگی» نوشته علیرضا قاسمی را با همراهی جمعی از هنرجویان کلاس‌های بازیگری موسسه متعلق به مسعود کیمیایی سرپرستی و کارگردانی می‌کند. نگارش این نمایشنامه حدود دو ‌سال به طول انجامیده و تاکنون سه‌بار بازنویسی و اصلاح شده است. این بازنویسی با اختصار متن و کاهش تعداد شخصیت‌های قصه از ۱۴ نفر به ۸ کاراکتر همراه بوده است. نمایشنامه‌خوانی «بی‌مرگی» ساعت ۱۹ روز جمعه- ۲۵اسفند- در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

 


تعداد بازدید :  294