شماره ۱۳۶۸ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۳ اسفند
صفحه را ببند
خارج از گود‌

لغو میزبانی و عکس‌العمل متقابل فدراسیون کشتی ایران|  در حالی ‌که صبح دیروز فدراسیون کشتی از اعلام رسمی اتحادیه جهانی برای لغو میزبانی ایران در جام‌جهانی 2018 کشتی فرنگی خبر داد، گمانه‌زنی‌های زیادی در این رابطه به وجود آمد. مسئولان کمیته ملی المپیک با وجود اعلام حمایت خود از فدراسیون و ارسال نامه به اتحادیه جهانی، لغو میزبانی از جام‌جهانی را کذب دانستند. درنهایت فدراسیون مجبور به انتشار نامه اتحادیه جهانی شد که در آن دلیل لغو میزبانی را بلاتکلیفی کشتی ایران دانسته بود. همچنین فدراسیون کشتی طبق وعده قبلی خود جام‌جهانی کشتی آزاد را تحریم کرد.
پارس جنوبی، قهرمان لیگ برتر ووشو|  هفته پایانی لیگ‌ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور در بخش مردان با حضور 8 تیم از صبح دیروز به میزبانی آکادمی ملی ووشوی ایران پیگیری شد که با قهرمانی تیم پارس‌جنوبی به اتمام رسید. این مسابقات برای نخستین‌‌بار با حضور هشت تیم در یک گروه برگزار شد که تیم‌های حاضر در لیگ، به صورت رفت و برگشت به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان حسین اوجاقی عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کردند تا از جایگاه نخست فصل گذشته خود دفاع کنند.
قهرمانی شهرداری بم در لیگ فوتبال بانوان|  در حالی ‌که روز دوشنبه تیم ذوب‌آهن اصفهان از حضور در دیدار هفته‌ پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان انصراف داده بود و تیم شهرداری بم به ‌عنوان قهرمان معرفی شد اما با فشار سازمان لیگ به دلیل حساسیت بالای این دیدار، بازی دیروز برگزار شد که ذوب آهن اصفهان با قبول 6 گل از شهرداری بم به کار خود در لیگ برتر فوتبال بانوان پایان داد و در جایگاه پنجم قرار گرفت و شهرداری بم نیز دوباره پس از 24 ساعت قهرمان شد. شهرداری سیرجان و راهیاب ملل سنندج عنوان‌های دومی تا سومی را کسب کردند.
جام جهانی 2018 قطعا پخش می‌شود|  در حالی ‌که در روزهای اخیر شایعاتی پیرامون عدم خرید امتیاز حق پخش جام‌جهانی و احتمال پخش‌نشدن این رقابت‌ها از صداوسیما مطرح شده بود، مرتضی میرباقری، معاون سیما از قطعی‌بودن پخش بزرگترین رویداد ورزشی جهان در ‌سال 2018 خبر داد: «در ارتباط با حق پخش بازی‌های جام‌جهانی همه شرایط فراهم شده است. با حوزه‌هایی که روبه‌رو هستیم باید سفرهایی داشته باشیم و تعیین تکلیف کنیم که همه انجام شده است و یقینا پخش بازی‌ها را خواهیم داشت اما از نظر هزینه‌ برایمان مهم است با چه حوزه‌ای مذاکره کنیم.»


تعداد بازدید :  292