شماره ۱۳۶۹ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۴ اسفند
صفحه را ببند
سینمای جهان

هالیوود ریپورتر نوشت: بازیگر محبوب ‌هالیوودی یک بار دیگر از سخنرانی‌های عمومی‌اش استفاده کرد تا به شدت رئیس‌جمهوری آمریکا را بکوبد. براساس این گزارش، در شبی که به منظور جمع‌آوری سرمایه برای خیریه برگزار شده بود، رابرت دنیرو یک بار دیگر از فرصت استفاده کرد تا رئیس‌جمهوری آمریکا و چیزی که او آن را «دنیای دروغ و طمع ترامپ»‌ خواند بکوبد. این مراسم در اصل، مراسم شامی بود که هدفش حمایت از «صندوق تکامل»، یعنی سازمانی بود که به کودکان در مضیقه برای دریافت آموزش درجات بالا کمک می‌کند.  او که صحبت‌هایش را با موضوع کارهای این صندوق آغاز کرد، گریزی به موضوعات روز زد و گفت: آموزش در کالج بسیار مهم است، ولی آموزش بدون انسانیت یعنی جهالت. به رئیس‌جمهورمان نگاه کنید. او از دانشگاه پنسیلوانیا فارغ‌التحصیل شد، بنابراین در معرض آموزش باکیفیت قرار داشت، اما هنوز یک احمق است. کاملا هم کمبود هر نوع حس انسانیت و شفقت در او حس می‌شود.»

هالیوود ریپورتر از ایفای نقش جدیدی توسط نیکلاس کیج خبر داد. در این گزارش آمده: نیکلاس کیج به‌عنوان بازیگر اصلی فیلمی جلوی دوربین می‌رود که لارنس فیش‌برن، لسلی بیب، بری پیپر، آدام گلدبرگ، کلیفتون کالینز، کول‌هاسر و پیتر فاسینلی بازیگران دیگر آن هستند. این فیلم با تمرکز بر موضوع عبور محموله‌های مواد مخدر از مرز با عنوان «راندن با شیطان» ساخته می‌شود. فیلمنامه این فیلم توسط جیسون کیبِل یکی از اعضای فعال گروه ناوی سیل نوشته شده و خود وی کارگردانی آن را برعهده دارد. تولید این فیلم دوروز پیش در نیومکزیکو شروع شده است.

سایت اسکرین نوشت: «پائولو سورنتینو» کارگردان ایتالیایی که با فیلم «زیبایی بزرگ» در‌ سال ۲۰۱۴ موفق به کسب جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی شد، ساخت فیلمی براساس زندگی «سیلویو برلوسکنی» نخست‌وزیر سابق و جنجالی این کشور را از تابستان گذشته آغاز کرده و حالا قرار است این فیلم در دو قسمت تدوین و نخستین قسمت آن در تاریخ ۲۴ آوریل و پیش از جشنواره کن در ایتالیا اکران شود. در ابتدا قرار بود فیلم زندگی «برلوسکنی» که نام «لورو» (به زبان ایتالیایی به معنای «آنها») برای آن انتخاب شده است در یک قسمت ساخته شود اما «سورنتینو» پس از تدوین تصمیم گرفته این فیلم را در دو قسمت اکران کند چرا که در غیراین صورت ناگزیر بود بسیاری از بخش‌های جذاب این فیلم را حذف کند. «تونی سرویلو» در این فیلم در نقش نخست‌وزیر سابق ایتالیا بازی کرده است.


تعداد بازدید :  383