شماره ۱۳۶۹ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۴ اسفند
صفحه را ببند
سینمای ایران

گلشن گروور معروف به بدمن سینمای هند به پروژه «دختر شیطان» پیوست تا در کنار جکی شروف و حمید فرخ‌نژاد به ایفای نقش بپردازد. گلشن گروور نخستین بازیگر بالیوود است که در فیلم‌های ‌هالیوودی بازی کرده و در پرونده کاری او بیش از 400فیلم به چشم می‌خورد. گروور پیش از این نیز در فیلم «سلام بمبئی» با قربان محمدپور همکاری داشته است. پیش‌بینی می‌شود فیلمبرداری «دختر شیطان» تا اواخر فروردین ادامه پیدا کند؛ این فیلم پنجمین فیلم قربان محمدپور در مقام کارگردان و بیستمین فیلم وی در مقام فیلمنامه‌نویس است.

با قطعی شدن فیلم‌های حاضر در اکران نوروزی، پرکارترین‌های این اکران نیز مشخص شدند. مطابق آمارهای ارایه شده، بابک حمیدیان با حضور در سه فیلم، پرکارترین بازیگر روی پرده سینماها در اکران نوروزی است. غیراز حمیدیان، ‌هادی حجازی‌فر، جواد عزتی و سیامک صفری هم در رتبه‌های بعدی قرار دارند. «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، «مصادره» نخستین فیلم مهران احمدی و «خرگیوش» به کارگردانی مانی باغبانی سه فیلمی هستند که حمیدیان در آن حضور دارد.

درام - عاشقانه - فانتزی «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده از طریق موسسه گلرنگ‌رسانه به شبکه خانگی عرضه شد. کاوه صباغ‌زاده «ایتالیا ایتالیا» را از داستان کوتاهی اثر جومپا لاهیری، نویسنده مشهور هندی اقتباس کرده است. تهیه‌کنندگی فیلم را مهدی صباغ‌زاده برعهده داشته است. فیلم در بخش مسابقه جشنواره سی‌وپنجم فیلم فجر بود که نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نخست زن و بهترین چهره‌پردازی شد. موسسه گلرنگ‌رسانه نسخه کامل «ایتالیا ایتالیا» را به همراه ترجمه بخش‌های ایتالیایی فیلم، با پخش «دنیای هنر» به شبکه خانگی عرضه کرده است.

هادی محمدیان درباره اکران نوروزی انیمیشن سینمایی «فیلشاه» گفت: تعطیلات نوروزی زمان مناسبی برای تفریح کودکان است و یک فیلم کودک خوب می‌تواند تفریح سالمی برای کودک و خانواده باشد. به گفته او پارامترهایی در فیلم وجود دارد که از نظر بسیاری پتانسیل فروش بالایی دارد. زمان اکران «فیلشاه» در جشنواره فجر نیز شاهد ارتباط خوب مخاطبان کودک و نوجوان با فیلم بودیم و امیدواریم در اکران عمومی نیز شاهد باشیم. در مجموع اگر نحوه اکران و تبلیغات خوبی داشته باشیم حتما مضمون و ساختار قصه قابلیت جذب مخاطب را دارد و امیدواریم بتوانیم رکورد خود را در فروش «شاهزاده روم» بزنیم.

 


تعداد بازدید :  237