شماره ۱۳۶۹ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۴ اسفند
صفحه را ببند
هفته نامه

چهره هفته
رسول خادم در هفته‌ای که گذشت چهره ویژه ورزش ایران بود. او برای دومین بار نامه استعفای خود را منتشر کرد و این بار استعفای او در مجمع فدراسیون کشتی بررسی شد. خادم که پیش از این خواستار تعیین تکلیف وضع ورزشکاران ایرانی مقابل نمایندگان رژیم صهیونیستی شده بود، در متن استعفا نامه‌اش از اختلافات خود با وزارت ورزش پرده برداشت. با این حال مجمع فدراسیون با استعفای او موافقت نکرد و قرار شد فرصتی یک ماهه برای بازگشت خادم داده شود و در مدت غیبت او در فدراسیون، نایب‌رئیس وظایف او را برعهده داشته باشد.
طنز هفته
جواد خیابانی، گزارشگر دوست‌داشتنی تلویزیون وظیفه گزارش دیدار استقلال و العین را برعهده داشت. او در جریان این دیدار مثل همیشه از اصطلاحات منحصربه‌فرد خود استفاده کرد و تا جایی که توانست به استقلالی‌ها بابت تساوی خانگی مقابل العین دلداری داد. اوج گزارش خیابانی در این دیدار وقتی بود که او می‌خواست نتیجه دیدار ذوب‌آهن مقابل الوحده را اعلام کند، ابتدا تصور می‌کرد که ذوب‌آهن این بازی را برده و حسابی خوشحال شد اما بعد که فهمید شاگردان قلعه‌نوعی این دیدار را باخته‌اند از همکارانش خواست نتیجه درست بازی را به او اطلاع دهند و درنهایت هم اعلام کرد از باخت تیم اصفهانی خیلی ناراحت شده است.
اتفاق هفته
دختر 8 ساله اردبیلی که چند ماهی است تمرینات خود را در رشته وزنه‌برداری آغاز کرده، قرار بود در مراسم افتتاحیه جام فجر به صورت نمادین وزنه بزند اما اتفاقاتی رخ داد که درنهایت این حرکت نمادین در مراسم اختتامیه رخ داد. آیسن ادیبی 8 ساله با اتفاقاتی که در هفته اخیر برایش رخ داد تبدیل به سوژه جالبی شد و در فضای مجازی هم شهرت زیادی برای خود دست و پا کرد که درنهایت فشار افکار عمومی باعث شد فدراسیون به او اجازه وزنه زدن در مراسم اختتامیه را بدهد.
لایک هفته
در روزهایی که مردم کرمانشاه همچنان منتظر عملی شدن وعده‌های مسئولان هستند،یک نفر از دنیای فوتبال به قولی که به این مردم داغدیده داده بود، عمل کرد. مهدی مهدوی‌کیا که همواره در کارهای خیر پیشقدم است، با دریافت پیراهن از باشگاه‌های آلمانی و انگلیسی مثل بایرن مونیخ، هامبورگ،ماینتس و هوفن‌هایم از بوندس‌لیگا و لیورپول، فولام و کریستال‌پالاس از فوتبال انگلیس ازجمله باشگاه‌هایی بودند که پیراهن‌های خود را به دست مهدوی‌کیا رساندند. مهدوی‌کیا هم به قولی که به کودکان زلزله‌زده داده بود عمل کرد و با استفاده از پیراهن‌های تیم‌های اروپایی مجری برگزاری تورنمنت فوتبال در سرپل ذهاب شد.


تعداد بازدید :  397