شماره ۱۳۶۹ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۴ اسفند
صفحه را ببند
ورزش جهان

اعتراف پوتین به صدور دستور انهدام یک هواپیمای مسافربری| ولادیمیر پوتین فاش کرد که دستور انهدام یک فروند هواپیمای مسافربری حامل بمب را که گفته می‌شد ربوده شده تا به مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی 2014 سوچی حمله کند، صادر کرده است. این خبر درنهایت کذب از آب درآمد و اقدامی هم برای انهدام هیچ هواپیمایی صورت نگرفت اما پوتین اعتراف کرد که برای برقراری امنیت مراسم افتتاحیه مسابقات، دستور انهدام هواپیما را صادر کرده بود.
سفر هیأت فیفا به یونان پس از اسلحه کشیدن مالک پائوک| هیأتی از فیفا برای بررسی بحران فوتبال یونان به‌ویژه حوادث پیش‌آمده در بازی تیم‌های پائوک سالونیکی و آ.اِ.ک که باعث تعلیق فوتبال این کشور شده بود به یونان سفر کرد. یکشنبه گذشته ایوان ساویدیس، مالک مسلح روس باشگاه پائوک در ثانیه‌های پایانی بازی برابر آاِک به همراه عده‌ای از هواداران به سمت داور حمله‌ور شدند. این اتفاق پس از عدم پذیرش گل تیم پائوک توسط داور بازی رخ داد و رسانه‌های یونانی اعلام کردند که ساویدیس داور را تهدید به مرگ کرده است. ورود مالک باشگاه پائوک به زمین با اسلحه و درگیری‌های پس از آن باعث تعلیق سوپر لیگ و جام حذفی یونان شد.
دوری 6 هفته‌ای کین از مسابقات| هری کین ستاره گلزن تاتنهام که در بازی اخیر این تیم در هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس در بازی با بورتموث دچار مصدومیت لیگامنت قوزک پا شد، براساس گزارش‌ رسانه‌های انگلیسی ازجمله «میرر» به مدت 6 هفته دور از میادین خواهد بود.
پایان شایعه جدایی نیمار از پاری‌سن‌ژرمن| پدر نیمار که مدیر برنامه‌های او هم به شمار می‌آید، به شایعات اخیر درباره جدایی پسرش از پاری‌‌سن‌ژرمن واکنش نشان داد و آن را رد کرد. او گفت‌: نیمار از پاری‌سن‌ژرمن جدا نمی‌شود. او انگیزه زیادی برای بازگشت دارد. نیمار سخت در تلاش است تا هر چه زودتر مصدومیت خود را پشت سر بگذارد و به پاری‌سن‌ژرمن بر گردد.» اخیرا ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هم برای ملاقات با نیمار و مذاکرات با جت شخصی به برزیل سفر کرده بود.


تعداد بازدید :  367