شماره ۱۳۶۹ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۴ اسفند
صفحه را ببند
آژير

گروگانگیری مادر توسط پسر معتاد در سعادت‌آباد
شهروند| پسر جوان برای این‌که به کلینیک ترک اعتیاد نرود، مادرش را گروگان گرفت. او در نهایت از سوی پلیس پایتخت بازداشت شد. جوانی که با انگیزه مقاومت در برابر رفتن به کلینیک ترک اعتیاد، در منطقه سعادت‌آباد - خیابان علامه‌طباطبایی شمالی اقدام به گروگانگیری مادر خود و در ادامه تهدید به خودکشی کرده بود، با حضور سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ و تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد. سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ از حضور عوامل کلانتری در محل و کنترل محل و دستگیری گروگانگیر در کمتر از 15 دقیقه قدردانی کرد. در این عملیات به هیچ‌کس آسیبی وارد نشد.

کشف جسد زن جوان زیر پل
فارس|  تحقیقات جنایی برای افشای راز قتل زنی مجهول‌الهویه در محدوده شهرک غرب تهران با تشکیل پرونده‌ای در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران کلید خورد.
ساعت 22:10 سه‌شنبه‌شب بود که ماموران کلانتری 134 شهرک غرب تهران در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت خبر از کشف جسد زنی حدودا 35ساله دادند. با اعلام این خبر قاضی سجاد منافی آذر به همراه تیمی از ماموران جنایی به محل حادثه که زیر پل ولایت سعادت آباد بود، اعزام شدند. براساس شواهد موجود در صحنه مشخص بود از زمان فوت زن جوان 4 الی 7 روز می‌گذرد و جسد به شدت فساد نعشی پیدا کرده بود. این جسد در پرده توری سفید رنگی پیچیده شده و مشخص بود که از جایی دیگر به این مکان که گودالی بود، منتقل شده است. درنهایت جسد مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد هیچ آثار جراحت و شیار گردنی نیز روی آن نمانده است.
در انتهای رسیدگی به این موضوع با دستور بازپرس کشیک قتل پایتخت پرونده‌ای در این زمینه در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تشکیل شد و جسد برای تعیین علت اصلی فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

تحویل جانباختگان هواپیمای ترکیه‌ای به نماینده سفارت
شهروند|  جسد ۱۰ نفر از جانباختگان هواپیمای ترکیه‌ای در نخستین ساعات بامداد روز ۲۳ اسفندماه جهت ارسال به کشور ترکیه به نماینده سفارت این کشور تحویل داده شد.
منصور فیروزبخت، مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری دراین‌باره گفت: «پس از آماده شدن پروفایل ژنتیکی اجساد و بستگان و تطبیق آنها با یکدیگر هویت ۱۰ نفر از اجساد تعیین و به نماینده سفارت کشور ترکیه تحویل داده شد.»

38 کشته در پی سقوط اتوبوس در اتیوپی
بنابر اعلام مقامات اتیوپی، بر اثر سقوط یک دستگاه اتوبوس به داخل دره‌ای در شمال این کشور دست‌کم 38 نفر کشته شدند.
مقامات اتیوپی با بیان این‌که این حادثه 10 مجروح نیز به جای گذاشت، اعلام کردند: احتمال شمار تلفات وجود دارد. پلیس اتیوپی گفت: سرعت غیرمجاز موجب انحراف از مسیر اصلی و پرتاب به دره شده است. شنیده‌ها حاکی از آن است که بیشتر قربانیان این تصادف دانشجو بوده‌اند.


تعداد بازدید :  469