شماره ۱۳۶۹ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۴ اسفند
صفحه را ببند
ابلاغ طرح جامع تفصيلي شهرهاي قلعه قاضي و تخت؛
زمینه برای درآمد پایدار شهرهای تخت و قلعه قاضی فراهم می شود

مدير شهرسازي و معمارياداره کل راه و شهرسازی هرمزگان از ابلاغ طرح جامع تفصيلي شهرهاي قلعه قاضي و تخت به این اداره کل خبر داد.
به گزارش روابط عمومی راه و شهرسازی هرمزگان، ابراهیم رستم گورانی با بیان اینکه طرح جامع در شورايعالي شهرسازي و معماري ایران تصویب شده است، گفت:  به منظور بررسي مسائل و مشكلات شهر و همچنين دغدغه هاي شهرداري و شوراي شهرهاي تخت و قلعه قاضي و همچنين ظرفيت هاي پيش روي اين شهرها جلسه اي برگزار شد. وی ابراز امیدواری کرد، با ابلاغ این طرح بتوان از ظرفيت هاي موجود در اين طرح ها برای حل مشكلات شهروندان استفاده و زمینه های خدماتي و سرمايه گذاري و همچنين درآمدهاي پایدار برای شهرداری ها فراهم آورد. گوراني گفت:  مهمترين دغدغه هاي اعضاي شورا و شهردار شهرهاي مذكور استفاده از اراضي دولتي در بحث
مسكوني و خدماتي است كه با توجه به موقعيت دو شهر مذكور نسبت به شهر بندرعباس بتوان خدماتي را در اين شهر برای شهروندان و جلوگيري از مهاجرت و همچنين رفت و آمد هاي غير ضروري ارائه کرد.  مدير شهرسازي و معمارياداره کل راه و شهرسازی هرمزگان درآمدهاي پايدار در این شهرهارا زمینه ساز توسعه زیرساخت ها دانست که می تواندتمامی خدمات را برای مردم این مناطق فراهم آورد. گوراني گفت: به همین منظور مقرر شده است تا تمامي مصوبات مربوط به اين طرح ها، طي بازديد مهندسين مشاور طرح و شهرداري از شهرهاي قلعه قاضي و تخت، بررسي و در طرح تفصيلي اين شهرها لحاظ شود.  وی ابراز امیدواری کرد، با توجه به اهميت اين طرح برای اجراي پروژه هاي عمراني و ساخت و ساز در اين دو شهر ، تا نيمه اول سال آینده، 79 طرح تفصيلي شهرهاي تخت و قلعه فاضي تهيه و به تصويب به مراجع ذيربط برسد.

 


تعداد بازدید :  344