شماره ۱۳۶۹ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۴ اسفند
صفحه را ببند
ذره‌بين

دستگیری عاملان قتل برادر امام جمعه بندر ماهشهر
باشگاه خبرنگاران| در عملیات ضربتی پلیس ماهشهر، عاملان تیراندازی منجر به قتل برادر امام جمعه این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
ماموران پلیس ماهشهر با استفاده از روش‌های علمی کشف جرم و تحلیل وقایع مرتبط با قتل، موفق شدند در کمتر از 5 ساعت قاتل را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کنند. در بازرسی از محل اختفای قاتل، یک قبضه اسلحه به‌کار رفته در قتل کشف و ضبط شد.
با تحقیقات فنی به‌عمل آمده، راکب موتورسیکلت نیز شناسایی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر  شد و یک دستگاه موتورسیکلت که شب حادثه از آن استفاده شده بود از مخفیگاه متهم کشف و ضبط شد. قاتل در تحقیقات پلیس به قتل اعتراف و اختلاف قبلی را انگیزه خود از قتل عنوان کرد.

کشف محموله اشیای عتیقه در شاهرود
شهروند|  اشیای عتیقه و سکه مربوط به دوران اسلامی از خودرو‌های عبوری در شهرستان شاهرود کشف شد. ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر، حین بازرسی از خودروها به یک دستگاه پراید مشکوک شدند و برای کشف موادمخدر این خودرو را جست‌وجو کردند. در این بازرسی مقادیر قابل توجهی شیء تاریخی و سکه مربوط به دوره اسلامی کشف شد. راننده برای رسیدگی به این جرم به مراجع قضائی تحویل داده شد و خودرو نیز توقیف شد.

کشف 38 قطعه عتیقه متعلق به هزاره سوم میلادی
شهروند| 38 قطعه عتیقه متعلق به هزاره سوم میلادی کشف و یک نفر در کرج دستگیر شد. در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فروش اشیای عتیقه از سوی فردی در محدوده کوی کارمندان شمالی بلافاصله پیگیری موضوع در دستورکار ماموران کلانتری 31 کوی کارمندان قرار گرفت. ماموران پس از اطمینان از صحت و سقم موضوع با هماهنگی مقام قضائی وارد منزل متهم شده و در بازرسی از آن 38 قطعه اشیای عتیقه متعلق به دوران هزاره سوم میلادی کشف کردند و در این زمینه یک نفر نیز دستگیر شد. این اشیای عتیقه شامل 35 قطعه تزیینی مانند گل سر، گیره، النگوی شکسته و تعداد 3 عدد کاسه دست‌ساز است.


تعداد بازدید :  482