شماره ۱۳۶۹ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۴ اسفند
صفحه را ببند
خارج از گود‌

حذف جام‌جهانی کشتی اهواز از تقویم جهانی| اتحادیه جهانی کشتی در نامه‌ای به فدراسیون کشتی ایران اعلام کرد که به دلیل شرایط این روزهای این فدراسیون، جام‌جهانی کشتی فرنگی به میزبانی اهواز برگزار نمی‌شود. پس از این اتفاق مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ستادهای جداگانه‌ای برای برگزاری جام‌جهانی تشکیل دادند و اعلام کردند كه همه چیز مهیا است اما اتحادیه جهانی کشتی جام‌جهانی اهواز را به‌طورکلی از تقویم مسابقه‌های جهانی‌اش حذف کرده و تنها جام‌جهانی کشتی آزاد و زنان در تقویم اتحادیه وجود دارد.
درخواست برای پس‌گرفتن جایزه اسکار از برایانت| یک گروه از کاربران اینترنتی جنبشی برای جمع‌آوری امضا جهت پس گرفتن جایزه اسکار بهترین فیلم انیمیشن کوتاه در‌ سال 2018 از کوبی برایانت تشکیل داده‌اند و دلیل آن را عدم صلاحیت اخلاقی این ستاره پیشین بسکتبال آمریکا بابت ماجرایی که‌ در سال 2003 رخ داده بود، عنوان کرده‌اند. 15‌ سال پیش برایانت به تعرض به یک خدمتکار زن در هتلی در کلورادوی آمریکا متهم شد. او اگر چه به انجام یک حرکت غیراخلاقی اعتراف کرد اما منکر هر گونه تعرض و تجاوز شد و درنهایت این پرونده در‌ سال 2014 با امتناع شاکی از ارایه شهادت در دادگاه و رضایت او مختومه اعلام شد. تاکنون بیش از 17‌هزار و 200 نفر علیه ستاره سابق تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز رأی داده‌اند.
جلالی با پیکان تمدید کرد| در نشست اعضای هیأت‌مدیره باشگاه پیکان پس از بررسی شرایط و برنامه‌های آتی تیم فوتبال پیکان و تبادل نظر، قرارداد جلالی برای یک فصل دیگر تمدید شد. این تصمیم بر طبق برنامه تبیین‌شده قبلی در خصوص فوتبال و روند موفقیت تیم پیکان در دو فصل گذشته گرفته شد. یکی از مهمترین برنامه‌ها و اهداف هیأت مدیره، استفاده از جوانان مستعد و بازیکنان تیم‌های پایه که جزو ارزشمندترین ذخایر باشگاه هستند، بود که در طول فصل جاری و فصل گذشته به‌درستی و با هدایت جلالی محقق و جلالی تداوم آن را متعهد شد. شاگردان جلالی هم‌اکنون با 41 امتیاز از 25 بازی در جایگاه چهارم لیگ برتر حضور دارند.
مداوای دژاگه زیر نظر پزشکان معتمد کی‌روش| پس از مصدومیت اشکان دژاگه در انگلیس و جراحی روی پای مصدوم او، براساس سیاست کارلوس کی‌روش و ارتباط مستقیم با سرمربی تیم ناتینگهام فارست و همین‌طور ارتباط مستقیم کادر پزشکی دو تیم، میکاییل، فیزیوتراپ تیم‌ملی فوتبال ایران به لندن فرستاده شده تا کاپیتان تیم‌ملی فوتبال ایران بتواند با کمک این عضو کادر تیم‌ملی، زودتر دوران ریکاوری را پشت سر بگذارد. کی‌روش در آخرین مصاحبه خود به سایت فدراسیون فوتبال گفته بود که از وضع اشکان دژاگه آگاه است.


تعداد بازدید :  246