شماره ۱۳۷۰ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۶ اسفند
صفحه را ببند
ورزش جهان

پله: من از مارادونا بهترم| برزیلی‌ها علاقه زیادی به پله اسطوره فوتبال این کشور دارند و او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان می‌دانند. البته عده زیادی هم‌چنین نظری را قبول ندارند و بهترین بازیکن تاریخ را یک آرژانتینی می‌دانند، چه مارادونا باشد و چه مسی. پله درباره این سوال که اگر قرار باشد از بین خودش و مارادونا یکی را به‌عنوان بهترین بازیکن تاریخ انتخاب کند، پاسخ او کدام بازیکن خواهد بود، گفت‌: «من پله را انتخاب می‌کنم.» او درباره این سوال که از دیدن چه بازیکنی درحال حاضر لذت می‌برد، پاسخ داد: «با توجه به این‌که من سه قلب دارم مسی، کریستیانو رونالدو و نیمار را انتخاب می‌کنم.»
مارک هیوز، سرمربی جدید ساوتهمپتون| ساوتهمپتون در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس عملکرد خوبی از خود نشان نداده است و خطر سقوط را احساس می‌کند. چند روز پیش مائوریسیو پیگرینو، سرمربی آرژانتینی ساوتهمپتون به خاطر کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شد. در این راستا باشگاه ساوتهمپتون از سرمربی جدید خود خبر داد و مارک هیوز را جایگزین پیگرینو اعلام کرد. هیوز بعد از این انتخاب گفت‌: «فرصت بسیار خوبی به من داده شده است. این یک چالش بزرگ است و آماده آن هستم. به خوبی ساوتهمپتون را می‌شناسم. نمی‌توانستم چنین پیشنهادی را رد کنم، چراکه به موفقیت خود ایمان دارم.»
بازجویی از مدیر برنامه‌های ابراهیموویچ و پوگبا| نشریه فاتوکوتیدیانوی ایتالیا مدعی شده است که مینو رایولا، ایجنت معروف ایتالیایی که با بازیکنانی مثل زلاتان، پوگبا و بالوتلی کار می‌کند، به کلاهبرداری مالیاتی متهم و در همین راستا تحقیقاتی درباره وی آغاز شده است. این نشریه روز گذشته (جمعه) نوشت: « مقامات هلندی اقدام به بررسی بخشی از اموال و دارایی‌های رایولا کرده‌اند. رایولای ایتالیایی و خانواده‌اش چندین‌ سال قبل به آمستردام نقل مکان کردند و به همین دلیل دارایی‌‌های او زیر ذره‌بین بازرسان اداره مالیات ماگویره و لگال هلند قرار گرفته است.» فاتوکوتیدیانو به نقل از رایولا نوشته است: «این به من ربطی ندارد. اگر بازیکنانم کلاهبرداری مالیاتی می‌کنند، من آن کسی نیستم که به آنها خط می‌دهد و تشویق‌شان می‌کند.»
لغو تعلیق فدراسیون فوتبال پاکستان| فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به‌طور رسمی تعلیق فدراسیون فوتبال پاکستان که در ماه اکتبر 2017 به دلیل دخالت دولت پاکستان در امور این فدراسیون وضع کرده بود را لغو کرد. اکنون تیم‌های فوتبال پاکستان می‌توانند در رده‌های مختلف در تورنمنت‌های بین‌المللی شرکت کنند.


تعداد بازدید :  275