شماره ۱۳۷۰ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۶ اسفند
صفحه را ببند
سینمای جهان

جرج لوکاس سازنده «جنگ ستارگان» کلنگ ساخت موزه یک‌میلیارد دلاری‌اش را به زمین زد. لوکاس با همکاری ما یانسونگ آرشیتکت چینی طرحی فضایی و براق را که یادآور فضای زندگی آینده باشد، در نظر گرفته‌ که به نوعی شبیه فضاهای موجود در «جنگ ستارگان» نیز هست. نقطه تمرکز این موزه حدود ۳۰‌هزار اثر شامل استوری برد، لباس‌ها، نوشته‌ها و... مربوط به «جادوگر شهر آز»، «کازابلانکا» و البته طبیعتا مجموعه «جنگ ستارگان» است.

شایعه تأیید نشده حاکی از این است که مت دیمون آن‌قدر از دست ترامپ و سیاست‌هایش خسته است که قصد دارد تا با همسر و چهار دختر کم‌سنش به آن سر دنیا برود و در استرالیا سکونت کند. در واقع از آن‌جا که دیمون به تازگی خانه‌ای در منطقه بروکن‌هد استرالیا خریده است، این شایعه تقویت شده است. این منطقه ۵۰۰ مایل با ساحل سیدنی فاصله دارد.

اسپایک لی می‌خواهد برای پروژه بعدی‌اش روی صندلی کارگردانی فیلم «نایت‌واچ» که اسپین‌آفی از «اسپایدرمن» است، بنشیند. این فیلم در کنار دیگر متعلقات کمپانی مارول کامیکس مثل «ونوم»، «نقره و مشکی» و «موربیوس خون‌آشام زنده» در دنیای «اسپایدرمن» کمپانی سونی جای خواهد گرفت. مسئولیت فیلمنامه‌نویسی آن را چئو هوداری کوکر برعهده دارد که درحال حاضر شورانر سریال «لوک کیج»‌ مارول است.


تعداد بازدید :  228