شماره ۱۳۷۰ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۶ اسفند
صفحه را ببند
سینمای ایران

 محصولات فرهنگی جانبی انیمیشن سینمایی «فیلشاه» ازجمله کتاب قصه و رنگ‌آمیزی این انیمیشن همزمان با اکران این فیلم برای توزیع در سینماهای نمایش‌دهنده تولید شده و از روز شنبه ۲۶ اسفند توسط موسسه بهمن سبز عرضه و به فروش می‌رسد. محتوای این کتاب، قصه‌ای براساس شخصیت‌های قصه «فیلشاه» است که امکان رنگ‌آمیزی نیز برای خردسالان و کودکان وجود دارد. علاوه بر اینها، برچسب شخصیت‌ها را نیز به‌عنوان هدیه به این مجموعه اضافه کرده‌ایم.

فیلم «پاپ» ساخته احسان عبدی‌پور از هفته آینده 28 اسفندماه اکران خود را آغاز می‌کند. فیلم «پاپ» فیلمی اپیزودیک است و سه داستان از اعضای یک خانواده سیاه‌پوست را در بوشهر روایت می‌کند که در یک برش ثابت زمانی، هربار از یک طرف تعریف می‌شود.

نخستین سالن اختصاصی سینمای هنروتجربه در مجموعه سینمایی فرهنگ تهران از امروز شنبه آغاز به کار می‌کند. با توجه به اتمام مراحل ساخت نخستین سالن اختصاصی سینمای هنروتجربه با ظرفیت ۶۴ صندلی در مجموعه سینمایی فرهنگ تهران به اطلاع کلیه علاقه‌مندان این سینما می‌رساند از تاریخ ۲۶ اسفند کلیه فیلم‌های هنروتجربه در این سالن آغاز به نمایش می‌کند.

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توییتی درباره پیوستن پردیس کورش به بورس نوشت: «حضور پردیس‌ها و فیلم‌های سینمایی در بورس، فرصت‌سازی جدید برای اقتصاد هنر است. با ورود پردیس کورش و ۵ تا 10 فیلم سینمایی این مسیر آغاز می‌شود.»


تعداد بازدید :  242